اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 11 سارق با کشف 77 فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 11 سارق و کشف 77 فقره سرقت در سه روز گذشته در استان خبر داد.

دستگیری 11 سارق با کشف 77 فقره سرقت

غلامحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو، لوازم و قطعات آن در قزوین، مأموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 قزوین با انجام تحقیقات فنی، یک سارق‌ سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 12 مورد سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران کلانتری 13 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق شدند 10 مورد سرقت قطعات خودرو را در این شهرستان کشف کنند.

دارایی ادامه داد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 12 قزوین نیز با دستگیری یک سارق سه مورد سرقت قطعات خودرو را کشف کردند.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف پنج موردی سرقت داخل خودرو و محتویات آن از سوی مأموران انتظامی شهرستان البرز را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته نام برد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: همچنین با تلاش مأموران پلیس آگاهی قزوین در سه روز گذشته یک سارق منزل و دو مالخر شناسایی و دستگیر شدند و 13 مورد سرقت منازل در شهرستان قزوین کشف شد.

دارایی تصریح کرد: همچنین با تلاش مأموران کلانتری 13 قزوین نیز روز گذشته یک سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر و هفت مورد از این نوع سرقت کشف شد.

وی اظهار کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 11 قزوین با دستگیری دو سارق موفق به کشف 9 مورد سرقت کیف‌ و تلفن همراه در این شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از دستگیری یک سارق دوچرخه خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده به پنج مورد سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرده است.

دارایی دستگیری یک سارق و کشف سه مورد سرقت از انباری منازل از سوی مأموران کلانتری 12 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در سه روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/77002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول