اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک قاتل فراری پس از هفت سال در شهرستان شیراز، خبر داد.

دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: فردی 38 ساله حدود هفت سال پیش شخصی را با استفاده از سلاح گرم در داراب به قتل رسانده و متواری می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجا که شناسایی و دستگیری قاتلان و مجرمان جرائم خشن در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، پس از اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان اداره آگاهی این استان، مخفی‌گاه این شخص در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: پس از انجام مراقبت‌های محسوس و نامحسوس در یک عملیات غافلگیرانه ماموران قاتل فراری را دستگیر کردند.

حیدری گفت: در تحقیقات صورت گرفته قتل مقتول از وی کشف شد.

وی با اشاره به نحوه قتل بیان کرد: قاتل با همدستی شخصی خودرو مقتول را به مقصد شهرستان‌های داراب و بندرعباس دربست و در طول مسیر و نزدیکی‌های شهرستان داراب مقتول را تهدید می‌کند که پس از مقاومت او را با استفاده از سلاح گرم به قتل رسانده و پس از سرقت وسایل خودرو، متواری شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در مورد دستگیری همدست قاتل همچنان ادامه دارد.

دستگیری سارق مسلح طلا فروشی در فیروزآباد

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی فیروزآباد استان فارس، از دستگیری سارق مسلح طلا فروشی سه دقیقه بعد از سرقت، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی نیکنام در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در فیروزآباد، بلافاصله ماموران کلانتری 11 این شهر به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی ادامه داد: پس از سه دقیقه از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماموران سارق مسلح طلافروشی را هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به عملیات پلیس در شناسایی و دستگیری سارق مسلح گفت: ماموران به محض ورود به طلافروشی با مقاومت سارق مواجه شدند که در یک اقدام غافلگیرانه وی را خلع سلاح و دستگیر کردند.

نیکنام افزود: سارق مسلح (فردی 40 ساله) که با اسلحه کلت کمری به طلافروشی مراجعه و با استفاده از اسلحه خود فروشنده را مجبور به تحویل طلاهای مغازه می‌کند که بلافاصله شاهدان ماجرا با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و وقوع سرقت را اعلام می‌کنند که با اقدام سریع و به موقع ماموران این سرقت ناکام می‌ماند.

وی اضافه کرد: متهم به همراه سلاح مکشوفه از وی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

دانش آموز 15 ساله متهم پرونده مادرش شد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی فارس از کشف راز برداشت غیرمجاز وجه نقد از حساب مادری توسط فرزندش در شیراز خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: خانمی 53 ساله ساکن شیراز با مراجعه به پلیس فتای فارس شکایت خود را علیه شخصی که از حسابش حدود 82 هزار تومان وجه نقد برداشت غیرمجاز کرده بود، مطرح کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتای فارس تحقیقات خود را بر روی این پرونده آغاز و با توجه به استعلام‌های انجام شده به متهم اصلی پرونده که پسر 15 ساله شاکی بود، رسیدند.

رئیس پلیس فتای فارس بیان کرد: در بازجویی از متهم، وی بیان کرد به علت سهل‌انگاری و عدم اطلاع کافی از نحوه پرداخت قبض تلفن همراه که به نام پدرش بوده سه بار پرداخت انجام داده و در این مورد هیچ اطلاعی به والدین خود نداده است.

حسینی بار دیگر نسبت به بی‌توجهی والدین در نگهداری رمزهای عبور و اطلاعات کارت‌های خود هشدار داد.

انتهای پیام/2448/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول