اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس صورت گرفت

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شیراز خبر داد.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: در پی ارجاع دو پرونده کلاهبرداری از مراجع قضایی به پلیس آگاهی،‌ تحقیقات در مورد شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده‌ها فردی ناشناس با ظاهری آراسته وارد فروشگاه شکات شده و در دو مرحله اقدام به خرید چند قلم جنس به ارزش 130 هزار و 240 هزار ریال کرده و با استفاده از شلوغی مغازه و مطلع بودن از رمز دستگاه پوز اقدام به اخذ قبض تراکنش حساب مجدد به مبلغ‌های یک‌میلیون و 980 هزار ریال و 2 میلیون ریال کرده بود.

حیدری ادامه داد: این کلاهبردار با این شگرد که بینایی‌ام ضعیف است، رسید چاپ مجدد را تحویل فروشندگان مغازه داده و اجناس را تحویل و این مبالغ به صورت نقد با کسر الباقی خرید خود دریافت می‌کرده است.

این مسئول افزود: فروشندگان با بررسی از دستگاه پوز و موجودی فروش از طریق دوربین متوجه می‌شوند که شخص ناشناس کارت عابربانک خود را در دستگاه قرار نداده و اقدام به کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فارس در ادامه گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و ترسیم چهره فرضی متهم وی را که فردی سابقه‌دار بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی همچنین بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم،‌ کلاهبرداری به این شیوه از وی کشف،‌ وجوه کلاهبرداری شده به شکات مسترد و پرونده به همراه طرفین به مرجع قضایی ارسال و متهم با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان احشام در ممسنی

براساس این گزارش همچنین با تلاش ماموران انتظامی ممسنی استان فارس باند سارقان احشام در این شهرستان منهدم و سارقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ممسنی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت احشام در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ داوود امجدی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی در این مورد، سارقان شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات لازم از سارقان چند سرقت احشام در سطح این شهرستان با همدستی چند نفر دیگر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این مورد یک نفر خریدار احشام دستگیر شده است خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان سارقان ادامه دارد.

کشف 4 هزار لیتر سوخت قاچاق در لامرد

همچنین ماموران پلیس آگاهی لامرد استان فارس در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان، 4 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبر زلفی افزود: در بازرسی از این محل 4 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع تا به موقع نسبت به دستگیری قاچاقچیان سوخت اقدام شود.

انتهای پیام/2448/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول