اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

دستگیری اعضای باند سوداگران مرگ در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری اعضای باند سوداگران مرگ در پردیس خبر داد.

دستگیری اعضای باند سوداگران مرگ در پردیس

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: بنا به دستور فرماندهی ناجا مبنی بر برخورد قاطع و جدی با سوداگران مرگ و همچنین مطالبات مردمی در خصوص برخورد شدید با توزیع‏کنندگان مواد مخدر، در عملیاتی مشترک بین پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، اعضای یک باند توزیع‎کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: کارهای اطلاعاتی و شناسایی در این خصوص صورت پذیرفت و در نهایت عملیاتی مشترک بین پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و این فرماندهی در شهرستان صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: حاصل این عملیات که به صورت غافلگیرانه انجام شد، دستگیری چهار نفر سوداگر مرگ سابقه‏دار که بین 30 تا 70 سال سن داشتند، بود.

رستگاری افزود: از مخفی‏گاه این افراد نیز 27 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد؛ همچنین مبلغ شش میلیون و 100 هزار تومان وجه نقد از این باند کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: این باند با انتقال این مواد از نقطه صفر مرزی به شهرستان پردیس، قصد توزیع آن را بین جوانان شهرستان داشتند که بلافاصله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در این رابطه، تقاضای ما از مردم شریف شهرستان پردیس این است که سهم خود را در رابطه با تربیت، کنترل، نظارت و هدایت فرزندانشان بیشتر بر عهده گیرند.

رستگاری افزود: اگر این مهم صورت گیرد، به طور حتم تقاضا در خصوص مواد مخدر به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و افراد سودجو و سوداگر به مرور زمان محو خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر درخواست ما از شهروندان این است که با پلیس در ارتباط باشند؛ چراکه نتیجه تماس‏های مردمی با نیروی انتظامی موفقیت در کشف و ضبط مواد مخدر و برخود با عاملان توزیع این مواد است.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول