اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

کشف 123 کیلوگرم تریاک در ملایر/ دستگیری 4 نفر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط یک محموله 123 کیلویی تریاک در ملایر خبر داد.

کشف 123 کیلوگرم تریاک در ملایر/ دستگیری 4 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی شهرستان ملایر از ابتدای سال جاری تا کنون طی چندین مرحله توانسته است مقادیر زیادی انواع مواد مخدر را در شهرستان کشف و ضبط کند اظهار داشت: طی یک عملیات گسترده پلیسی با هماهنگی نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیروی انتظامی شهرستان ملایر یک محموله 123 کیلوگرمی تریاک در ملایر کشف و ضبط شد.

وی گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و سلامت شهروندان نیروهای پلیس شهرستان ملایر توانستند در این عملیات یک فرد سابقه‌دار را به همراه چهار نفر از همدستانش را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: این مقدار مواد مخدر کشف شده در زیرزمین خانه‌ای به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود که نیروی انتظامی شهرستان توانست این مقدار مواد را کشف و ضبط کند.

وی افزود: در همین رابطه دو دستگاه خودرو نیز از افراد کشف و ضبط شد و دستگیرشدگان برای انجام مراحل قانونی و تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

سعیدی با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است، ابراز داشت: در دو هفته گذشته نیز یک محموله 18 کیلویی مواد مخدر کشف و ضبط شده بود.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 200 کیلو انواع مواد مخدر در ملایر کشف و ضبط شده و بیش از 500 نفر نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بیشترین مواد مخدر کشف شده از ابتدای سال جاری تا کنون مربوط به تریاک بوده است.

وی از کشف و ضبط هفت قبضه سلاح در ملایر در روز گذشته خبر داد و افزود: در یک عملیات ایست و بازرسی پلیس شهرستان ملایر هفت قبضه سلاح شامل سه قبضه سلاح جنگی و شکاری و چهار قبضه کلت کشف شد.

سعیدی گفت: در این زمینه هفت نفر نیز دستگیر شده و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول