اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

دستگیری سارقان داخل خودرو در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از دستگیری سارقان داخل خودرو در مشهد خبر داد.

دستگیری سارقان داخل خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز با اعلام خبر دستگیری سارقان داخل خودرو در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پایگاه شمال شرق پلیس آگاهی دو نفر از سارقانی که تلاش می‌کردند درب خودرو پرایدی را باز کنند، غافلگیر و در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از دستگیری برای بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات به اداره پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد منتقل شده و در بازجویی‌های فنی و تخصصی به تعداد 25 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و مشخصات سه نفر از سارقان منطقه را اعلام کردند.

بیدمشکی گفت: بلافاصله کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی با برگزاری جلساتی مشترک با ماموران تجسس کلانتری‌های شمال مشهد و با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده و اعترافات سارقان دستگیر شده، اقدامات خود را برای دستگیری سارقان دیگر آغاز و پس از مدتی کار گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه آنان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از این سه متهم دستگیر شده، تعداد 32 شاکی دیگر در بازسازی صحنه‌های سرقت شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان قطعات خودرو، انواع سیم‌کارت و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد، گفت: نام‌بردگان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

بیدمشکی از همشهریان خواست در راستای پیشگیری از سرقت لوازم داخل خودرو، توصیه‌های پلیس در این زمینه را جدی بگیرند و خودروی خود را در پارکینگ قرار داده و یا حداقل از پارک کردن در نقاط تاریک و خارج از دید عموم خودداری کنند، هم‌چنین از تجهیزات هشدار‌دهنده و پیشگیرانه از قبیل قفل پدال، فرمان و دزدگیر استفاده کنند.

انتهای پیام/70023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول