اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور بیش از 250 کاراته‌کای قزوینی در رقابت‌های جام رمضان

رقابت‌های کاراته جام رمضان استان قزوین در حالی در شهر اقبالیه پیگیری می‌شود که بیش از 250 کاراته‌کای استان در آن حضور دارند.

حضور بیش از 250 کاراته‌کای قزوینی در رقابت‌های جام رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مسابقات کاراته جام رمضان استان که به صورت انفرادی و به مدت سه روز در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در حال پیگیری است، کاراته‌کاهای استان برای کسب عناوین برتر به روی تاتامی می‌روند.

به طور حتم هیئت کاراته استان قزوین که در سال‌های اخیر همواره با برنامه‌ریزی‌های منظم لیگ‌های کاراته نونهالان و نوجوانان را برگزار می‌کند، نشان داده است که حتی در ماه مبارک رمضان از سرمایه‌گذاری روی سنین پایه دست برنمی‌دارد و تلاش می‌کند تا از دل آنان استعدادهای برتر را کشف کند.

بدون شک برگزاری مسابقات کاراته جام رمضان در پیشرفت سطح فنی و تجربی کاراته‌کاهای نونهال و نوجوان استان بسیار مؤثر است و موجب می‌شود که آنان بتوانند توانایی‌های خود را به بهترین شکل روی تاتامی مقابل رقیبان به اجرا بگذارند.

در زمانی که ورزشکاران کاراته استان روزهای خوشی را در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی پشت سر می‌گذارند، باید به این نکته اشاره کرد که بهمن عسگری و مجید حسن‌نیا در رده بزرگسالان، علی‌اصغر آسیابری در رده سنی امید و امیررضا میرزایی در رده سنی نوجوانان با درخشش در رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی، موفق شدند جواز حضور در مرحله بعدی تمرینات تیم ملی را به دست آورند.

به طور حتم کاراته‌کاهای قزوینی در سال‌های اخیر نشان داده‌اند که انگیزه و پشتکار بالایی برای رسیدن به اهداف بلند خود دارند و با داشتن اعتماد به نفس بالایی که در اردوهای آماده‌سازی و مسابقات انتخابی درون‌اردویی تا به این لحظه از خود مقابل رقیبان به نمایش گذاشته‌اند، می‌توانند اعتماد کادر فنی را جلب کنند و در ترکیب نهایی تیم‌های ملی کاراته کشورمان قرار گیرند.

اتفاقی که به طور حتم منجر به این می‌شود که در آذرماه سال جاری کاراته‌کاهای شایسته استان در جریان رقابت‌های کشورهای اسلامی، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا و رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای جهان حضور داشته باشند و برای تیم‌های ملی کشورمان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول