اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته مازندران خبر داد

راه‌اندازی خانه کاراته در مازندران

سرپرست هیئت کاراته استان مازندران از راه‌اندازی خانه کاراته در مازندران خبر داد.

راه‌اندازی خانه کاراته در مازندران

حسن ابراهیمی‌کارنامی سرپرست هیئت کاراته استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری گفت: با توجه به نیروی انسانی و استعداد موجود در استان مازندران، به دنبال اعتلای سطح فنی کاراته‌کاران و سوق‌دادن آنها به تیم ملی هستیم.

وی تصریح کرد: بنده پیش از این به مدت 10 سال دبیر هیئت کاراته استان و پنج سال رئیس هیئت کاراته شهرستان ساری در خدمت جامعه کاراته استان بودم.

ابراهیمی پس از انتصابش به‌عنوان سرپرست هیئت کاراته استان اظهار داشت: نخستین بحث ما ایجاد وفاق و همدلی بین مجموعه کاراته مازندران و حرکت در راستای سیاست‌های فدراسیون و اداره کل ورزش استان است.

وی افزود: از جمله مواردی که به دنبال عملی کردن آن هستیم، ایجاد خانه کاراته به همت مسئولان استانی است.

ابراهیمی عنوان کرد: حضور در لیگ‌های کشوری به ویژه جوانان، آینده‌سازان و سوپر لیگ است از دیگر برنامه‌های اصلی ما در هیئت کاراته مازندران خواهد بود، همچنین در نظر داریم با هماهنگی فدراسیون، میزبان اردوهای آماده‌سازی تیم ملی باشیم.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان در مازندران ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: مازندران با شرایط آب و هوایی مناسب و جایگاه خوب کاراته مازندران در کشور سبب شد تا تیم ملی کاراته نوجوانان برای آمادگی برای مسابقات آسیایی و جهانی در مازندران اردوی پنج روز برپا کند.

وی اضافه کرد: این تیم قرار است با منتخب استان مسابقه‌ای را امروز برگزار کند.

سرپرست هیئت کاراته استان مازندران درباره ساخت خانه کاراته در مازندران افزود: با برنامه‌ریزی که انجام شده و اینکه یک جایگاه مناسب بتوانیم برای این رشته ورزشی ایجاد کنیم تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا خانه کاراته را احداث کنیم.

انتهای پیام/86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول