اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی مطرح کرد

اقدامات خوب فارس در توسعه گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدامات خوب فارس در توسعه گردشگری و در امر سرمایه‌گذاری را ستود.

اقدامات خوب فارس در توسعه گردشگری

محمدشریف ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در حاشیه بازدید از غرفه استان فارس در نمایشگاه «عملکرد و دستاوردهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت‌های نهم و دهم، به ویژه در هشت ماهه اخیر» در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، اظهار داشت: فارس همیشه زیبا بوده و خواهد بود همین‌طور سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان نیز عملکردی قابل قبول داشته است.

وی ادامه داد: استان فارس، اقدامات خوبی در توسعه گردشگری و در امر سرمایه‌گذاری همچنین در حوزه‌های صنایع دستی و میراثی داشته است که جای تقدیر و تشکر از مدیران سابق و فعلی این سازمان دارد.

ملک‌زاده عنوان کرد: عملکردی از فعالیت‌های سازمان در طول هشت ماه گذشته برای رسانه‌ها، مسئولان، مردم و نمایندگان ارائه شده همچنین این نمایشگاه فرصت خوبی برای بیان فعالیت استان‌ها به ویژه فارس در این مدت و دولت‌های نهم و دهم فراهم آورده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به عملکرد این سازمان در استان فارس چه نمره‌ای می‌دهید، بیان داشت: به عملکرد مدیر پیشین نمره 20 می‌دهم و باید عملکرد مدیر جدید را دید و امتیاز داد که امید دارم وی نیز به خوبی عمل کند.

به گزارش فارس، نمایشگاه «عملکرد و دستاوردهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت های نهم و دهم و به ویژه در هشت ماهه اخیر» به مدت دو روز در کاخ موزه نیاوران برگزار شد که تمام استان‌های کشور، در غرفه‌هایی آثار و زیبایی‌های استان خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول