اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

نوجوانان و جوانان قمی در لیگ منطقه‌ای آزاد و فرنگی کشور کشتی می‌گیرند

دبیر هیئت کشتی استان قم از جدال کشتی‌گیران قمی با حریفان خود در مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی کشور خبر داد.

نوجوانان و جوانان قمی در لیگ منطقه‌ای آزاد و فرنگی کشور کشتی می‌گیرند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این در حالی است که امسال رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان کشور نیز برگزار می‌شود و یکی از تیم‌های شرکت کننده در آن تیم کشتی آزاد و همچنین تیم کشتی فرنگی دو رده سنی نوجوانان و جوانان قم خواهند بود.

وی افزود: دور رفت از مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان در سه منطقه و با حضور کشتی‌گیران 19 استان کشور در حالی از بیست و پنجم مرداد‌ماه آغاز می‌شود که کشتی‌گیران استان قم نیز با جدیت در تمرینات حضور دارند و برای رقابت با حریفان خود را آماده می‌کنند تا با آمادگی بالا برابر رقبا به روی تشک بروند و با آنها سرشاخ شوند.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی هیئت استان قم در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخته‌اند و مربیانی که کشتی‌گیران تیم‌های هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان کشتی آزاد و فرنگی را تمرین می‌دهند، بر اساس این شناخت برنامه‌ریزی کرده‌اند.

*تلاش برای نشان دادن قابلیت‌های کشتی قم

وی یادآور شد: بدون شک حضور کشتی‌گیران استان‌های کشتی‌بلد و قهرمان‌خیز مازندران و گیلان در رشته آزاد به خودی خود نشان از این دارد که این مسابقات در بالاترین سطح خود قرار است برگزار شود و همین امر نشان می‌دهد که کشتی‌گیران قمی نیز باید با آمادگی بیشتری به مصاف رقیبان قدرتمند خود بروند و قابلیت‌های خود را به رخ آنان بکشند.

رضایی اضافه کرد: این رقابت‌ها فرصت خوبی برای کشتی‌گیران قمی است تا همچنان نشان بدهند که قم در کشتی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و کشتی به نوعی در رگ‌های ورزشکاران این استان جریان دارد و هر سال قهرمانان قمی قصد دارند بیشتر از گذشته در مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی درخشیده و در المپیک آینده نیز برای کشورمان افتخار‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: حضور در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای برای کشتی‌گیران قم فرصت بسیار خوبی برای بروز استعدادهایشان است تا در میادین مهمتر با اطمینان بیشتری بر روی تشک حاضر شوند و بتوانند مزد زحمات و تلاش‌های خود را به بهترین شکل ممکن بگیرند.

*موفقیت‌های متعدد کشتی قم در میادین داخلی و خارجی

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: کشتی استان قم در سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری در مسابقات داخلی و همچنین میادین برون مرزی داشته است، سال گذشته و امسال حضور کشتی‌گیران قمی در تیم‌های ملی با افتخار‌آفرینی و کسب مدال ارزشمند ‌هادی علیزاده، علی فتاحی منش، مهدی ابراهیمی، روح‌الله نعمتیان، داود یارجانعلی، امیرحسین مولایی، سجاد محمدی و چند فرنگی و آزادکار دیگر همراه بوده تا ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باور کنند که کشتی استان قم هم می‌تواند همچون استان‌های کشتی‌خیز، قهرمانان ارزشمندی را حتی با حضور تک ستاره‌ها به تیم ملی کشتی کشورمان معرفی کند.

وی اظهار کرد: رقابت‌های دور رفت لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان در هفته پایانی مردادماه برگزار می‌شود و کشتی‌گیران قمی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد تا شایستگی‌های خود را به رخ حریفان بکشند، اتفاقی که در صورت خودباوری و اعتماد به نفس لازم دور از دسترس نخواهد بود و می‌توان بار دیگر درخشش کشتی قم در یک رقابت مهم کشوری را شاهد بود.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول