اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

کشتی‌گیر قمی صاحب نشان برنز جام کازاراشویلی گرجستان شد

کشتی‌گیر قمی با کسب مقام سوم وزن 85 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی جام کازاراشویلی گرجستان و مدال برنز این پیکارها به کشورمان بازگشت.

کشتی‌گیر قمی صاحب نشان برنز جام کازاراشویلی گرجستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کشتی‌گیر قمی مدال‌آور در ترکیب تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام کازاراشویلی گرجستان علیرضا فتاحی منش است که در وزن 85 کیلوگرم با کسب نتایج خوب مقابل حریفان خود در جایگاه سوم قرار گرفت و موفق به کسب مقام سومی و نشان برنز این پیکارهای بین‌المللی شد.

فتاحی منش که پیش از این نیز سابقه کسب مدال نقره از مسابقات بین‌المللی جام پیروزی ترکیه را دارد به واسطه کسب این موفقیت ارزنده از چهره‌های سرشناس کشتی کشور در رده سنی نوجوانان به شمار می‌رود و در ادامه موفقیت‌های خود توانست از مسابقات جام بین‌المللی کشتی فرنگی با عنوان کازاراشویلی در کشور گرجستان مدال برنز گرفته و همچنین در این رقابت‌ها نیز توانمندی خود را به خوبی نشان دهد.

در وزن 85 کیلوگرم علیرضا فتاحی منش با وجود شایستگی و قابلیت فراوانی که برای کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن بر روی سکوی نخست داشت، در نهایت موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این وزن شد تا بدین شکل به دومین مدال برون مرزی خود بعد از جام پیروزی ترکیه دست یابد.

در مجموع تیم اعزامی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان با توجه به تمرینات بسیار خوب و مستمری که پشت سر گذاشته بود و همچنین تلاش و زحمات ارزنده کادر فنی خود، در این رقابت‌ها کارنامه موفقی بر جای گذاشت و با دست پر به کار خود پایان داد.

این مسابقات با حضور چهار تیم از گرجستان، دو تیم از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و چند کشور دیگر از جمله تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران و مجارستان در سطحی بالا در شهر روستاوی گرجستان برگزار شد و جمعه شب پایان یافت.

در روز نخست این مسابقات و در رقابت‌های پنج وزن اول تیم کشورمان که در وزن 50 کیلوگرم نماینده نداشت، توسط پویا ناصر پور در وزن 42 کیلوگرم، سید حمید تیموری در وزن 69 کیلوگرم و علی فتاحی منش در وزن 85 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در روز دوم این رقابت‌ها نیز در پنج وزن دوم و پایانی، محمد سطانی منفرد در وزن 46 کیلوگرم با شکست تمام حریفان خود با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد، میلاد محمدی در وزن 76 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و مرتضی میرزاپور در وزن 54 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت، ضمن اینکه محمود حبیبی در وزن 63 کیلوگرم و شاهین اسدی در وزن 100 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با تیم دوم خود راهی روستاوی شده بود در حالی تیم اول کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در چند روز آینده راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان می‌شود و از قم نیز مهدی مرادحاصلی و مهدی ابراهیمی این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول