اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران:

تیم بسکتبال کاله مازندران بومی بسته می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: تیم بسکتبال کاله مازندران بومی بسته می‌شود و برای حضور در لیگ دسته یک بسکتبال کشور خودمان را آماده می‌کنیم.

تیم بسکتبال کاله مازندران بومی بسته می‌شود

رضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کاله مازندران امسال در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیمداری می‌کند.

وی با اعلام اینکه فصل گذشته برای دومین بار در سه سال حضورمان در لیگ دسته یک قهرمان این مسابقات شده و جواز حضور در لیگ برتر را از آن خود کردیم، تصریح کرد: هم‌اکنون ایجاد زیرساخت‌ها و ساخت سالن بسکتبال در اولویت مسئولان است.

نوری با اعلام اینکه تمرینات اولیه بسکتبالیست‌های کاله از 28 تیر ماه امسال در شهرستان بابل آغاز شده و سعی داریم تا با تمرینات منسجم و منظم همانند سال‌های گذشته از تیم‌های مطرح باشیم، گفت: 100 درصد بازیکنان تیم مازندرانی و بومی هستند که در سال‌های گذشته نقشی در بسکتبال کشورمان نداشتند، ولی پس از سه سال تیمداری در لیگ دسته یک همه بازیکنان در این رقابت‌ها از افراد شاخص بوده، سه بازیکن ما نیز از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد همکاری داشته و در رده‌های مختلف تیم‌ ملی بسکتبال به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران در پایان اذعان داشت: البته دو سال گذشته نیز با قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردیم ولی با نظر اعضای هیئت مدیره و کارشناسان در همان لیگ دسته یک مانده و تیمداری کردیم.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول