اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان:

فقط به قهرمانی آسیا می‌اندیشم

بازیکن ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: جز قهرمانی آسیا به چیز دیگری نمی‌اندیشم؛ زیرا ایران نیز از قدرت‌های بسکتبال آسیا محسوب می‌شود.

فقط به قهرمانی آسیا می‌اندیشم

آرن داوودی در حاشیه آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: همه بازیکنان ملی‌پوش در وضعیت مناسبی به لحاظ آمادگی جسمانی به سر می‌برند.

وی گفت: بعد از اردوهای سختی که در کشور ترکیه و تایوان داشتیم در جام ویلیام جونز محک بسیار خوبی خوردیم و توانستیم با قاطعیت به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم که این امر بسیار برای ایجاد انگیزه در بین ملی‌پوشان مفید و موثر بود.

داوودی بااشاره به اینکه ایران از قدرت‌های بسکتبال آسیا است، متذکر شد: بدنسازی‌های مناسبی در اردوهای مختلف داشتیم و با کار گروهی هماهنگ و منسجم بیشتر به وضعیت آرمانی خود بازگشتیم.

این بازیکن ملی‌پوش بسکتبال ایران اسلامی با بیان اینکه همه بازیکنان آماده هستند، گفت: هم‌اکنون نیز فقط بر روی چیزهای جزیی کار می‌کنیم، اشتباهات کوچکی که نباید در دیدارهای آسیایی تکرار شوند تا ضعف‌های رقابت‌های گذشته جبران شود.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه آیا جام ویلیام جونز می‌تواند نویدبخش قهرمانی بسکتبال ایران در آسیا باشد، یادآور شد: نمی‌توان این رقابت‌ها را با جام ملت‌ها مقایسه کرد و ملاک قرار داد البته ملی‌پوشان تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام آسیا دارند تا به عنوان نماینده این قاره کهن به رقابت‌های جهانی راه یابیم و ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول