اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت بهزیستی استان قم عنوان کرد

برگزاری جشن بزرگ گلریزان بهزیستی در قم

معاون مشارکت بهزیستی استان قم از برگزاری جشن بزرگ گلریزان در هتل خورشید خبر داد و گفت: این جشن که با ضیافت افطار همراه خواهد بود با حضور مدیرعامل انجمن معلولان کشور و جمعی از مدیران استانی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن بزرگ گلریزان بهزیستی در قم

مجید قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری جشن گلریزان بهزیستی استان قم خبر داد و اظهار کرد: این جشن با هدف کمک به سهم آورده مسکن مددجویان و معلولان بهزیستی با حضور جمعی از مسئولان استانی و نیکوکاران خیراندیش برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشن که با ضیافت افطاری همراه است کمک‌هایی که خیران برای مددجویان و معلولان در نظر گرفته‌اند جمع‌آوری خواهد شد.

معاون مشارکت بهزیستی استان قم با بیان اینکه برگزاری این مراسم نیازمند برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای بود، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان بهزیستی کشور، انجمن حامیان معلولان کشور، بهزیستی استان قم و معاونت برنامه‌ریزی استانداری قم، مراسم گلریزان امشب در هتل خورشید برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم معاونان استاندار قم، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از صاحبان کارخانه‌های بزرگ و خیرین حضور دارند.

قادری ادامه داد: مدیرعامل انجمن حمایت از معلولان کشور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد و مشکلات مددجویان و معلولان بهزیستی مطرح شده و پس از آن کمک‌های خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مددجویان توان مالی برای تأمین سهم آورده مسکن مهر را ندارند گفت: امیدواریم با برگزاری این جشن کمک قابل توجهی برای تأمین مسکن مددجویان جمع‌آوری شود. 

*فروشگاه محصولات مددجویان بهزیستی افتتاح شد

معاون مشارکت بهزیستی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح فروشگاه محصولات مددجویان بهزیستی اشاره کرد و ابراز داشت: مددجویان و معلولان با بهره گرفتن از هنرهای دستی محصولات فراوانی تولید می‌کردند که نسبت به فروش آن با مشکل روبه‌رو بودیم.

وی افزود: پس از رایزنی با مدیریت یکی از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر مقرر شد این محصولات در آن فروشگاه به فروش برسد و صنایع دستی مددجویان بهزیستی به علاقه‌مندان عرضه شود.

قادری با اشاره به مکان فروشگاه تصریح کرد: فروشگاه خانه و کاشانه واقع در خیابان امام خمینی (ره) نسبت به فروش محصولات تولیدی مددجویان اقدام می‌کند.

وی بیان داشت: در این فروشگاه محصولات گوناگونی مانند عروسک‌های پولیشی، معرق کاری، منبت کاری و سایر صنایع دستی معلولان و مددجویان بهزیستی استان قم به فروش می‌رسد.

معاون مشارکت بهزیستی استان قم در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز یک فروشگاه محصولات معلولان و مددجویان راه‌اندازی شده و به زودی فاز دو آن در فروشگاه رفاه کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/78005/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول