اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

جنگ داخلی در مصر آرزوی آمریکا و صهیونیسم است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: جنگ داخلی در مصر آرزوی درونی و همیشگی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم بوده و تنها راه پایان دادن به این وضعیت حفظ وحدت و انسجام ملی است.

جنگ داخلی در مصر آرزوی آمریکا و صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودبار با توجه به نزدیک شدن شب‌های قدر اظهار داشت: ما شیعه حضرت علی (ع) هستیم و ادعای ما شیعیان این است که پیرو ایشان هستیم و بذل و بخشش در راه ولایت یعنی هر کس هر کاری که در توانش هست در ارتباط با دین و اهل بیت انجام بدهد.

وی افزود: برخی توفیق حیات و زندگی در زمان امامان معصوم داشته‌ و مطیع محض آنها بوده و در این راه جان خود را فدای آنها کرده‌اند مانند یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا، اما عده‌ای دیگر به عشق آنها مجلس عزا می‌گیرند یا مجلس شادی برپا می‌کنند، عده‌ای دیگر قلم بر می‌دارند و در فضائل آنها می‌نویسند و هر کس به هر طریقی که بتواند به وظیفه‌اش در این زمینه عمل کند، نوعی بذل و بخشش است.

گروهی تصریح کرد: در حال حاضر نیز کسانی بوده‌اند که این بذل و بخشش را به ولایت نشان داده‌اند، کسانی که در جبهه‌ها بدن خود را بر روی مین یا سیم خاردار می‌انداخته تا همرزمان آنها بتوانند از روی موانع رد شوند.

خطیب نماز جمعه رودبار به پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه تهران اشاره کرد و بیان داشت: خداوند برکات زیادی نصیب ملت ایران کرد از جمله آن اقامه نماز جمعه در همه مناطق کشور است.

گروهی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به مسائل مهم کشور پرداختند و بیان داشتند که در «نصرت‌ها و نعمت‌ها شکر وظیفه ما است».

وی گفت: خداوند در قرآن کریم در ارتباط با هیچ عبادتی از بندگان گله نمی‌کند، مگر از شکرگزاران، لذا باید به این تذکر رهبر انقلاب توجه ویژه شود که یکی از این نصرت‌ها به گفته رهبری انتخابات امسال است که آثارش را در بحث معیشت و اقتصاد خواهیم دید.

گروهی با اشاره به تحولات مصر عنوان کرد: بحران به وجود آمده در مصر یک طراح دارد و این طراح در خارج از کشور سازماندهی و دیکته می‌شود، آنها خواهان این وضعیت هستند و این فتنه‌گری تنها روزنه‌ای بود که برای آنها به وجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: جنگ داخلی در مصر آرزوی درونی و همیشگی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم بوده و اگر مردم مصر می‌خواهند به این وضعیت پایان دهند، تنها راه، وحدت و انسجام ملی است و باید روحیه اسلام‌گرایی در مصر حفظ شود، زیرا ارزش انقلاب مردم مصر به اسلام‌گرایی بودن آن است.

انتهای پیام/2655/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول