اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد:

آمریکا جرأت لشکرکشی به ایران را ندارد

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: آمریکا جرأت لشکرکشی به ایران را ندارد.

آمریکا جرأت لشکرکشی به ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه حرم مطهر امام رضا(ع) در جمع زائران و مجاوان این بارگاه ملکوتی اظهار کرد: باید از امام حسن(ع) با عنوان نماد صدر عقلانی در برخورد با جریانات و اتفاقات نام برد و استفاده کرد.

وی افزود: هفته ایتام مستمندان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بوسیله کمیته امداد امام خمینی فرصت مناسب برای الگوگیری و حرکت در مسیر سیره و زندگی امام حسن مجتبی(ع) است.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه وهابی‌ها و تکفیری‌ها در سوریه شکست خورده‌اند، تصریح کرد: این ابزار فریب تکفیری‌ها است که عده‌‌ای جوان را با هدف مسلمان کشی در سوریه جذب کردند و امروز شاهد شکست آنان هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گت: امروز روز فتنه است، دنیای کفر به حدی رسیده که توان غلبه بر ما را نداشته و به نوعی زورش به ما نمی‌رسد و حریف ما نمی‌شود؛ باید این را بدانیم که امروز فتنه تنها راه دشمن است.

وی تاکید کرد: وهابیون و تکفیری‌ها با شکست خود در سوریه به دنبال مسلمان کشی و جلوگیری از گسستن خود بوده که ایران برای آنان و آمریکا بهترین نقطه محسوب می‌شود.

امام جمعه مشهد مقدس اذعان کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی به راحتی به دیگر مذاهب اهانت می‌کنند، باید این را مورد توجه قرار دهیم که مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده‌اند که توهین به مذاهب دیگران کاری حرام و ابزار فتنه دشمنان است.

علم‌الهدی اذعان داشت: آمریکا جرأت لشکرکشی به ایران را ندارد، امروز آمریکا مانند سگی در کنجی مانده و پارس می‌کند و تنها از این طریق به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف در ایران است تا از این دستاورد استفاده کرده و به ایران حمله کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و شهادت امیر مومنان علی(ع) بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری علی شناس بوده و امروز دولت‌ها بدانند حکومت کردن در کشوری علی شناس آسان نیست.

وی افزود: حکومت علی شناس از رئیس جمهور خود انتظار اجرایی کردن عدل علی(ع) و حکومت حضرت علی(ع) را دارد.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: یکی از نقاط مثبت دولت نهم و دهم این است که وزیری متدین در وزارت علوم زنگ تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها و کلاس‌ها را که آروزی جامعه دینی است به صدا درآورد.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری گله‌مندی مردم از دولت فعلی اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب که در سال 85 در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، است.

انتهای پیام/70023/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول