اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ملل مسلمان مقابل آمریکا هوشیاری خود را حفظ کنند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملل مسلمان هوشیاری خود را مقابل توطئه‌های ایادی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار باید حفظ کنند.

ملل مسلمان مقابل آمریکا هوشیاری خود را حفظ کنند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌‌گو با فارس در شاهین‌دژ اظهار داشت: ملل مسلمان جهان به ویژه ملت‌هایی که در آستانه انقلاب ملی قرار گرفته‌اند باید با هوشیاری و درایتی مضاعف برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های خود گام بردارند تا در گرداب دشمنان گرفتار نشوند.

وی با اشاره به اینکه سران آمریکا برای ایجاد تفرقه، نفاق و دودستگی در مصر توطئه‌چینی می‌کنند، افزود: ایجاد جنگ و نزاع‌های داخلی در مصر و بین ملت‌ها، بدیهی‌ترین هدف سران آمریکاست که این ملت باید مقابل این قبیل توطئه‌ها هوشیار بوده و شکست را نپذیرند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار اینکه آمریکا برای حفظ منافع رژیم جعلی صهیونیستی از هیچ حرکت ددمنشانه‌ای کوتاهی نمی‌کند ادامه داد: آمریکا از یک سو به دنبال حفظ منافع رژیم منحوس صهیونیستی بوده و از سوی دیگر توسط عربستان و ... به سلفی‌های مصر اسلحه می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از طریق جنگ داخلی به دنبال نابود کردن این سلاح‌ها و جنگ‌افزارها است، خاطرنشان کرد: سران این کشور از به کارگیری سلاح‌ها علیه رژیم صهیونیستی بیمناک هستند، بنابراین با راه‌انداختن جنگ داخلی نابودی این جنگ‌افزارها را هدف قرار داده است.

باقری با اظهار اینکه آمریکا از حضور در مصر و در بین ملت این کشور اهداف شومی را در مخیله خود می‌‌پروراند، اظهار داشت: ملت‌ها باید با هوشیاری، توام با آگاهی و درایت رو به جلو گام برداشته و با حفظ اتحاد و همدلی در بین یکدیگر توطئه‌های مستکبران عالم را در نطفه خفه کنند.

امام جمعه شاهین‌‌دژ تلاش برای رسیدن به وحدت عمیق و واقعی بین ملل مسلمان جهان را یک ضرورت جدی، قلمداد کرد و اظهار داشت: همه کشورهای مسلمان جهان یک دشمن واحد دارند، بنابراین از طریق اتحاد و با هم بودن به راحتی برای تسلیم و به زیر کشیدن این دشمن مشترک قادر هستند.

انتهای پیام/61004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول