اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری رخ می‌دهد

افتتاح 4 مرکز نیکوکاری در مساجد تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان گفت: تا پایان سال جاری چهار مرکز نیکوکاری در تویسرکان با هدف شناسایی نیازمندان و رسیدگی به آنان افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 مرکز نیکوکاری در مساجد تویسرکان

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه هر کجا مردم در صحنه حضور دارند ما موفق‌تر‌ بودیم، اظهار داشت: مردم همواره یاری‌گر کمیته امداد بوده‌اند و بر همین اساس با اجرای طرح مرکز نیکوکاری در محله این ارتباط و همگرایی نزدیک‌تر می‌شود.

وی به افتتاح مرکز نیکوکاری شهرک فرهنگیان در « مسجد النبی(ع)» به عنوان نخستین مرکز در تویسرکان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه مرکز نیکوکاری دیگر در سطح شهرستان افتتاح می‌شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان کارکرد مسجد را ارزشی و بسیار حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: استفاده کاربردی از این مکان مقدس سرمنزلی نیکو را برای همه ما به ارمغان خواهد آورد.

وی جاری‌سازی آموزه‌های دینی و احیای همه‌ سنت‌های خداپسندانه در بین اقشار مردم را سبب رشد و پیشرفت جامعه اسلامی دانست.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه دین اسلام توصیه‌های زیادی در مورد حق همسایه دارد، ابراز داشت: اگر ما با تکیه بر روایات و احادیث حرکت کنیم محروم و نیازمندی در اجتماع وجود نخواهد داشت.

وی اجرای طرح مراکز نیکوکاری را کانونی مردمی را در تحقق اهداف کمیته امداد خواند و تأکید کرد: تشخیص افراد نیازمند و طلب مساعدت از خیران محله کمک بسزایی در برطرف کردن مشکلات و نیاز افراد دارد.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار نفر محروم زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) تویسرکان است، اظهار داشت: این نهاد در برنامه‌های مختلف با همیاری خیران نیک‌اندیش با هدف خودکفایی افراد بی‌بضاعت حرکتی منسجم دارد.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران در راستای دستیابی به اهداف ترسیمی کمیته امداد ما را یاری می‌کنند، خواستار کمک بیش از پیش خیران به این نهاد شد. 

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول