اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

مرکز نیکوکاری محله فعالیت خود را در ابرکوه آغاز کرد

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و ولادت با سعاد امام حسن مجتبی (ع) همچنین فرا رسیدن شب‌های قدر، نخستین مرکز نیکوکاری محله در ابرکوه کار خود را آغاز کرد.

مرکز نیکوکاری محله فعالیت خود را در ابرکوه آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، رئیس کمیته امداد امام خمینی ابرکوه، پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز نیکوکاری محله در مسجد امام حسین(ع) محله درب قلعه این شهرستان اظهار داشت: هدف اصلی این مراکز، ساماندهی شبکه‌های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی است.

حسن غلام‌پور افزود: این طرح در راستای طرح مسجدمحوری اجرایی می‌شود و هر مرکز شش نفر عضو دارد و تشکیل آن با توجه به موقعیت جغرافیایی و پراکندگی خانواده‌های مددجویان است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل در ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان همچنین ارتباط با خیران و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت‌ها و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری محله است.

غلام‌پور با اشاره به مشارکت‌های گسترده مردم ابرکوه در طرح‌های این نهاد ابراز داشت: مطمئن هستیم که مردم نیکوکار شهرستان ابرکوه با حس وظیفه شناسایی خود، باعث رونق این مراکز و خدمات‌رسانی گسترده آن خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ابرکوه، متذکر شد: در آینده نزدیک، شاهد راه‌اندازی چندین مرکز نیکوکاری محله در سطح شهر و روستا در این شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین یک نیروی متخصص همچنین تجهیز این مراکز بر عهده کمیته امداد است و اداره آن با هیئت عامل خواهد بود که از هیئت امنای مساجد، ائمه جماعات و معتمدان محلی تشکیل می‌شود.

در این مراسم طی حکمی، سید علی‌اکبر عظیمی به عنوان رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری محله درب قلعه شهر ابرکوه معرفی شد.

انتهای پیام/2464/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول