اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل:

روزانه 35 تن مرغ منجمد عرضه می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از عرضه روزانه 35 تن مرغ منجمد تا پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد.

روزانه 35 تن مرغ منجمد عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در نشست با اکیپ‌های بازرسی و نظارت در اردبیل اظهار داشت: در روزهای سپری شده از ماه مبارک رمضان سعی و تلاشمان بر گسترش عرضه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم بوده تا روزه‌داران دچار مشکل و نارسایی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و ضیافت در نقاط مختلف استان اردبیل در برخی از مناطق سعی شده است مرحله دوم این نمایشگاه با همکاری اصناف و اتحادیه‌های صنفی شکل بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: در توزیع کالاهای اساسی در این استان هیچ مشکلی وجود ندارد و ظرف روزهای آینده توزیع گوشت قرمز منجمد نیز دوباره از سر گرفته می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه گروه‌ها و اکیپ‌های بازرسی وظیفه سنگینی را در برخورد با تخلفات و به حداقل رساندن دغدغه‌های مردم در جلوگیری و پیشگیری از افرایش بی‌رویه قیمت‌ها داریم، گفت: عموم هموطنان می‌توانند با شماره تلفن 124 آنچه را که به عنوان تخلف در واحدهای صنفی، مغازه‌ها و واحدهای عرضه کننده مواد غذایی و یا سایر محصولات مشاهده می‌کنند اطلاع‌رسانی کنند تا بازرسان پیگیر موضوع باشند.

این مسئول عنوان کرد: البته در این زمینه در کنار بازرسان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی گشت مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی دایر کردیم تا به تخلفات احتمالی داروخانه‌ها با توجه به گله‌مندی‌های مردم از افزایش بی‌رویه قیمت‌ داروها رسیدگی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تداوم اجرای طرح شبنم به عنوان شبکه بازرسی و نظارت مردمی خبر داد و اذعان داشت: هر کالای وارداتی از کشورهای دیگر باید برچسب طرح شبنم داشته باشند وگرنه به عنوان کالای قاچاق پیگرد قانونی و بازرسی خواهد داشت.

عزیزی با یادآوری اینکه در اجرای دقیق این طرح از بیش از یک‌هزار و 280 واحد صنفی بازرسی انجام شده است، افزود: در این زمینه 60 پرونده تخلف تشکیل شده و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اجرای این طرح به کاهش واردات کالاهای قاچاق منجر شده و اگر وارداتی نیز صورت می‌گیرد به شکل منسجم و سازمان یافته است تا جلوی هرگونه حرکت نامناسب گرفته شود.

انتهای پیام/62006/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول