اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت خراسان شمالی خبر داد

ذخیره‌سازی 930 تن مرغ منجمد در خراسان شمالی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از ذخیره سازی 930 تن مرغ منجمد در این استان خبر داد.

ذخیره‌سازی 930 تن مرغ منجمد در خراسان شمالی

محمدرضا کاظم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اکنون هیچ مشکلی در جهت تأمین و جذب کالا در بازار استان نداشته و با کمک بازار توانسته اقلام مورد نیاز را در قالب شبکه‌های توزیع مطمئن به مردم ارائه کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و نیاز بیشتر بازار به شکر گفت: خوشبختانه به اندازه کافی این محصول در اختیار استان قرار داشته و شکر مورد نیاز واحدهای قنادی، تأمین می‌شود.

کاظم‌زاده برگزاری نمایشگاه رحمت با استفاده از قابلیت بازار استان اعم از بازار روز امام رضا (ع)، مصلی را برشمرد و اظهار کرد: حدود 60 غرفه در قالب این طرح ساماندهی که اقلام مورد نیاز شهروندان اعم از شوینده‌ها، برنج و گوشت را تأمین و از طریق این مراکز توزیع شد.

* ساماندهی 200 غرفه برای نمایشگاه رمضان خراسان شمالی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی یکی از برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان را برپایی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در این راستا 200 غرفه ساماندهی شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی و موردنیاز مردم تأمین و عرضه خواهد شد.

به گفته کاظم‌زاده، در نمایشگاه‌های رمضان استان همچنین بازرسان کنترل‌های لازم را نسبت به قیمت‌ها اعمال می‌کنند.

* اختصاص یک میلیون و 600 هزار دفترچه برای خراسان شمالی

وی همچنین با اشاره به اختصاص یک میلیون و 600 هزار دفترچه تحصیلی مدارس که به صورت تعاونی در آستانه بازگشایی مدارس در این استان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: این دفترچه‌ها در قالب نمایشگاه‌های مهر در بین مردم با نرخ مصوب توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: عاملان توزیع و فروش این دفترچه‌ها مشخص و به کارخانه مربوطه معرفی شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته و به اندازه مورد نیاز دفترچه تحصیلی تأمین شده است.

* فعالیت 23 هزار واحد صنفی در خراسان شمالی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی شمار واحدهای صنفی در این استان را افزون بر 23 هزار واحد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هفت مجمع امور صنفی در خراسان شمالی فعالیت دارند، گفت: این مجامع دارای 147 اتحادیه صنفی هستند.

کاظم‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این معاونت در حوزه اتحادیه‌ها افزود: اتوماسیون مجامع، اجرای ماده 71 قانون نظام صنفی، برگزاری هر چهار سال یک بار انتخابات مجامع و همچنین اتحادیه‌ها، صدور پروانه الکترونیکی از جمله اقدامات این معاونت به شمار می‌رود.

وی همچنین طرح مکانیزاسیون معاملات خودروها، معاملات املاک با کد رهگیری، ساماندهی انبارها برای شناسنامه دار کردن و رصد کردن کالا از مبداء به مقصد و همچنین ساماندهی آژانس‌های اتومبیل کرایه و پیگیری برای انتقال صنوف آلاینده را از دیگر اقدامات این معاونت اعلام کرد.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول