اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار رئیس سازمان تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

فروش مرغ منجمد بالای 5000 تومان در کهگیلویه و بویراحمد تخلف است

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروش مرغ منجمد بالای 5000 تومان در کهگیلویه و بویراحمد تخلف است.

فروش مرغ منجمد بالای 5000 تومان در کهگیلویه و بویراحمد تخلف است

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص اجرای طرح ضیافت در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تقریبا همه مایحتاج عمومی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بازار به وفور موجود است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همه شهرستان‌ها و از جمله در مرکز استان فروشگاه‌های منتخب و در یاسوج علاوه بر آن نمایشگاهی به همین منظور اجناس را به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌دهند.

این مسئول افزود: اولویت اصلی ما کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ، برنج، گوشت قرمز، شکر، روغن نباتی و حبوبات است.

دیودیده در ادامه افزود: گوشت مرغ منجمد را با 100 تومان زیر قیمت مصوب در بازار عرضه می‌کنیم.قیمت مصوب گوشت مرغ منجمد پنج هزار تومان است که در فروشگاه‌های یاد شده و نمایشگاه تعاون روستایی با قیمت چهار هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

 رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه و فروشگاه‌های منتخب را از امروز دایر کردیم که به صورت وسیع با 12 فروشگاه و یک نمایشگاه در یاسوج، در دهدشت 30 فروشگاه منتخب و در دهدشت نیز 20 فروشگاه و در شهرستان‌های کوچک‌تر هشت تا 9 فروشگاه کار عرضه را بر عهده خواهند داشت.

وی از وجود بیش از 500 تن مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: 300 تن از این مقدار به بازار استان تزریق شد.

دیودیده از تدارک 500 تن برنج برای توزیع در استان گفت و افزود: مقدار دو هزار تن شکر نیز که هزار تن آن از محصولات کارخانه قند یاسوج و هزار تن دیگر وارداتی از سایر استان‌ها بوده در بازار توزیع می‌شود.

وی همچنین از توزیع 150 تن حبوبات تخصیصی به این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هم استانی‌ها مرغ را به قیمت مصوب از فروشگاه‌های منتخب به همان قیمت چهار هزار و 900 تومان خریداری کنند در حالی که برخی جاها در تخلفی آشکار مرغ منجمد را بالاتر از 5 هزار تومان به مردم می‌فروشند که مأموران ما به این تخلف رسیدگی و برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول