اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قم:

دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: رئیس دولت یازدهم هم فرزند حوزه است و امروز که توانسته رای اکثریت مردم را به دست آورد، امید آن داریم که نگاه ویژه دولت به قم تداوم یابد.

دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر در نشست فعالان اقتصادی استان قم که پنجشنبه شب با هدف کمک به ایتام در مجتمع وتوس قم برگزار شده بود، اظهار کرد: همه دست‌اندرکاران و فعالان اقتصادی و فرهنگی باید تلاش کنند شهر قم وضعیتی در شأن کریمه اهل بیت(س) و حوزه علمیه داشته باشد.

وی افزود: فعالان اقتصادی قم همواره در کارهای نیک پیشقدم بوده‌اند و سال گذشته هم توانستند مبالغی را برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی جمع‌آوری و ارسال کنند؛ در حال حاضر 10 مسجد با کمک فعالان اقتصادی قم در این مناطق در حال ساخته شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برگزاری این مراسم گام موثری در راستای کمک به ایتام محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت دهم هم طی این سال‌ها نگاه ویژه‌ای به قم داشته و کمک‌های خوبی را به شهر کریمه اهل بیت(س) ارائه کرده است.

وی ادامه داد: رئیس دولت یازدهم هم فرزند حوزه است و امروز که توانسته است رای اکثریت مردم را به دست آورد، امید آن داریم که نگاه ویژه دولت به قم تداوم یابد.

آتش‌زر کمک‌های شایان توجه رئیس مجلس به قم را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: دفتر آقای لاریجانی در قم در حقیقت به مکانی برای توسعه و آبادانی تبدیل شده و وی همواره در راستای خدمت به مردم قم سفارشات لازم را به مسئولان عالی‌رتبه نظام داشته است تا آبادانی قم با شتاب بیشتری جریان یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های فراوانی به منظور تداوم فعالیت‌های عمرانی در قم داشته‌اند که این کار آنها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/78004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول