اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

روند تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان مطلوب نیست/ دولت یازدهم هم روی ورزشگاه حساسیت دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: روند تکمیل ورزشگاه بزرگ نقش جهان روند مطلوبی نیست و آنهم به دلیل اختلاف جزئی بین پیمانکار و کار فرما است که مقداری وقفه درکار بوجود آورد.

روند تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان مطلوب نیست/ دولت یازدهم هم روی ورزشگاه حساسیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری پیش از ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: ورزشگاه بزرگ نقش جهان پس از چندسال توقف به طور مجدد با پیگیری مسئولان استانی و کشوری به مرحله‌ای رسیده که صندلی‌های طبقه اول درحال نصب شدن است.

وی تصریح کرد: هرچند روند تکمیل ورزشگاه بزرگ نقش جهان روند مطلوبی نیست و آنهم به دلیل اختلاف جزئی بین پیمانکار و کارفرما است که مقداری وقفه درکار بوجود آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون واریز اعتبار مالی به این پروژه گفت: در سال گذشته با پیگیری‌ها و حمایت‌هایی که انجام شد توانستیم 12 میلیارد اعتبار بودجه که برای ورزشگاه نقش جهان در ردیف وزارت ورزش وجوانان قرار گرفته بود بطور کامل دریافت و به پروژه تزریق کنیم، همچنین 3 میلیارد تومان از استانداری به پروژه تزریق کردند که در مجموع 15 میلیارد تومان درسال 91 به این پروژه تزریق شد.

وی ادامه داد: ساختمان VIP ورزشگاه نقش جهان مراحل پایانی نازک کاری را طی می‌کند، صندلی‌های طبقه اول 90 درصد آن نصب شده و به طور احتمال تا آخر این هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌ها اسکوربورد ورزشگاه نیز نصب شده است.

محمدجواهری به مشکل کم‌آبی اشاره کرد و افزود: دیروز اعلام شد که مشکل کم‌آبی چمن را آزار می‌دهد که دراین زمینه پیگیری‌هایی انجام دادیم که جمالی‌نژاد معاونت فنی استانداری و رحیمی مدیرکل دفتر فنی استانداری با رایزنی‌هایی که با شهردار منطقه هفت داشت قصد دارند این کمبود را جبران کند و شهردار منطقه هفت نیز قول‌های مساعدی برای تامین آب مخزن ذخیره آب چمن داده است.

وی تصریح کرد: پیست تارتان آب بندی شده و چمن مصنوعی پشت پیست دو ومیدانی هم بطور کامل اجرا شده، سرویس بهداشتی درحال تکمیل و محوطه پارکینگ بطور کامل آماده بهره‌برداری است، و امیدواریم ظرف چند روز آینده به اتمام برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: همچنین امیدواریم با توجه به اینکه این استادیوم تنها استادیوم مسقف کشور است نصب شاخک‌های سایبان هر چه زودتر نصب شود.

وی البته پیمانکار چادرها آمده، اندازه‌های آن را زده و این چادر درحال دوخت است و یک قسمت آن نصب شده و فقط منتظر این است که آنها باهم کلاف شود تا بصورت استاندارد در بیاید تا نصب چادر انجام شود.

محمد جواهری پیرامون تاریخ افتتاح ورزشگاه نقش جهان گفت: ما نباید به دنبال تاریخ افتتاح باشیم بلکه باید پیگیر آن باشیم که این پروژه درزمان مقرر افتتاح شود، تمام تلاش دولت دهم این است که این مجموعه که استارت آن را پس از سالها تعطیلی صورت گرفته بود به بهره‌برداری برساند و دولت این پروژه را در لیست مهر ماندگار قرارداد و فلسفه مهر ماندگار این است که درپایان دولت دهم به پایان برسد.

وی افزود: طی چند روز گذشته مشکلی در طبقه دوم در بخش آهن‌آلات داشتیم که متاسفانه پیمانکار قبلی با توجه سفارشی که داشت تحویل ندادند و مجبور شدیم دوباره سفارش دهیم که جا دارد از مسئولین فولاد سپاهان تشکر کنیم که این سفارش را پذیرفتند که بخش عمده آهن‌آلات ساخته شده و آماده نصب است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: فکر می‌کنم طبقه دوم تا پایان دولت دهم آماده نشود، اما با توجه به اختلافی که بین کارفرما و پیمانکار بوجود آمده بعید می‌دانم سر موعد مقرر آماده شود، اما مردم نگران نباشند چراکه به طور قطع دولت یازدهم هم حساسیت خاصی برای افتتاح این پروژه دارد زیرا سرمایه‌گذاری کلانی صورت گرفته و اگر کار تعطیل شود سرمایه زیادی از بین می‌رود.

انتهای پیام/63020/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول