اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

دولت یازدهم ادامه دهنده نقاط قوت دولت نهم و دهم باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: کار و تلاش شبانه‌روزی، همچنین توجه به شعارهای انقلاب، روحیه ساده زیستی و حضور در بین آحاد ملت را نقاط قوت دولت نهم و دهم است و رئیس‌جمهور منتخب با تقویت این روحیات قدم بردارد.

دولت یازدهم ادامه دهنده نقاط قوت دولت نهم و دهم باشد

محسن آنالوئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک ماه رمضان خطاب به رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: آقای روحانی و کابینه دولت یازدهم باید در جواب خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران، در جهت تحقق حماسه اقتصادی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: بر دولت یازدهم واجب است به منظور تحقق حماسه اقتصادی از پرداختن به حاشیه‌ها به جد پرهیز کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور و اعضای دولت دهم با رهبر معظم انقلاب، کار و تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای کشور، همچنین توجه به شعارهای انقلاب و مطرح کردن آنها در جامعه، روحیه ساده زیستی و حضور در بین آحاد ملت را از ویژگی‌های برجسته دولت نهم و دهم خواند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب و وزرای کابینه یازدهم با تقویت این روحیات و نیز حرکت قدم به قدم پشت سر امام امت موانع و مشکلات پیش روی کشور را برطرف کنند.

آنالویی با تاکید بر برگزاری مراسم تنفیذ در مردادماه و نیز معرفی کابینه دولت یازدهم از سوی حسن روحانی گفت: با توجه به شناختی که از حسن روحانی وجود داشته و نیز فعالیت‌های این فرد در قبل و بعد از انقلاب و همچنین تاکید بر روحیه اعتدال گرایی، رئیس جمهور منتخب موظف است از همه سلایق و ظرفیت‌های کشور در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و نیز رفع مشکلات مردم استفاده کند.

وی در مورد مسائل کشور مصر نیز گفت: باید اجازه داد تا مردم مصر در مورد آینده، خودشان تصمیم بگیرند و هیچ  یک از کشورها نمی‌توانند در مورد مسائل داخلی این کشور دخالت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: اما آنچه امروز در این کشور اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد آمریکا و استکبار جهانی سعی دارد مسیر بیداری اسلامی به وجود آمده را منحرف و از مسیر اصلی‌اش خارج کند که مردم مصر باید با بصیرت‌افزایی  آینده کشورشان را رقم بزنند.

وی در پایان با خطاب قرار دادن احزاب اسلام گرای مصر تصریح کرد: احزاب و جریانات اسلامی مصر نیز با تمرکز بر مسائل کشورشان از اختلافات پرهیز کرده و اجازه دخالت و تفرقه افکنی‌های داخلی و خارجی را ندهند و به این نکته توجه کنند که  وجود فردی به عنوان رهبر و فصل‌الخطاب به منظور حفظ وحدت به تحقق اهداف اسلامی شان کمک می‌کند.

انتهای پیام/63001/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول