اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر:

تحقق سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم در گرو معرفی یک تیم کاری متخصص است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت کاری و برنامه‌ای دولت آتی تحقق همه سیاست‌های اقتصادی است و این امر خود در گرو معرفی یک تیم کاری قوی متخصص و متعهد از وزرای دولت یازدهم است.

تحقق سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم در گرو معرفی یک تیم کاری متخصص است

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره مهم‌ترین اولویت‌های برنامه کاری دولت یازدهم چنین اظهار کرد: با توجه به تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب در چند ساله اخیر بر موضوعات اقتصادی بدون شک تلاش، تمرکز و برنامه‌ریزی دولت آتی باید بر موضوعات اقتصادی باشد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت برنامه‌کاری دولت تدبیر و امید باید تحقق اهداف حماسه اقتصادی، جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی باشد و در کنار این مباحث آماده سازی زمینه‌های لازم اجتماعی برای اجرایی کردن امور یاد شده باشد.

فولادگر تصریح کرد: درک شرایط اقتصاد مقاومتی و ارائه راحل‌های مناسب برای برون رفت از فشارها و تحریم‌ها به منظور داشتن اقتصاد و صنعتی پویا در کشور باید از اولویت بعدی برنامه کاری دولت آتی باشد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که کارشناسان و وزرای دولت حسن روحانی باید در برنامه‌ریزی‌های آتی خود به سرعت پیشرفت کشور در علم و فناوری هم توجه لازم را داشته باشند و برمبنای آن اولویت کارها را طرح‌ریزی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: اولویت سوم کاری برنامه‌های دولت یازدهم حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی باید باشد و برای اجرایی شدن این امر به صورت کامل و جامع در کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: از اولویت‌های دیگر مجموعه دولت رئیس جمهور منتخب مردم تعیین سیاست‌های کلان و برنامه‌ریزی مشخص و مدون در راستای توجه و اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی به مباحث علم و فناوری‌های دانش بنیاد و استفاده از محصولات دانش بنیاد و در کل بهره بردن از همه راحل‌های میانبر برای رسیدن هر چه بهتر و سریع‌تر به اقتصادی قابل قبول است.

فولادگر تصریح کرد: اجرای سیاست‌های اصل 44 به طور جامع و کامل و همچنین تبدیل تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت‌ها برای کشور از دیگر اولویت‌های برنامه‌ای دولت حسن روحانی باید باشد.

وی با اشاره به ادامه نقاط مثبت دولت فعلی توسط اعضای دولت آتی گفت: همه اقدامات و فعالیت‌های دولت یازدهم با وجود تحریم‌ها و فشارها باید براساس تلاش و همت مضاعف صورت پذیرد و برای تحقق امور یاد شده نباید از این اصل مهم غافل شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: در کل اگر دولت آتی بخواهد امور بیان شده در بالا را تحقق بخشد، این موضوع در گروی تحقق همه سیاست‌های ابلاغی است که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده از جمله این سیاست‌ها، سیاست‌های کلی اصل 44، سیاست‌های اشتغال، سیاست‌های حمایت از کار و تولید است.

وی در ادامه افزود: تحقق همه سیاست‌های یاد شده در گرو بهبود فضای کار و سرمایه در کشور است و این امر خود در گرو معرفی یک تیم کاری قوی متخصص و متعهد از وزرای دولت یازدهم است.

انتهای پیام/63001/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول