اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

فرصت‌های داماش با بی‌دقتی مقابل سایپا از دست رفت

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: فرصت‌های گل‌زنی داماش با بی‌دقتی در مقابل سایپا از دست رفت.

فرصت‌های داماش با بی‌دقتی مقابل سایپا از دست رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی شامگاه پنجشنبه پس از بازی تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط و حساسیت بازی نخست ویژه بود.

وی به موقعیت‌های تیم فوتبال داماش در مقابل سایپا اشاره کرد و افزود: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم، اما گل نشد.

ناظمی با بیان اینکه چند بازیکن دیرهنگام به تیم داماش ملحق شدند، تصریح کرد: از وجود متوسل‌زاده و کبه نتوانستیم استفاده کنیم، اما هفته‌های آینده به تیم داماش اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به تاکتیک این تیم در مقابل سایپا اشاره کرد و گفت: براساس تمرین‌هایی که انجام دادیم، در مقابل تیم سایپا بازی کردیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت زیادی از تیم سایپا نداشتیم، بیان کرد: تصمیم گرفتیم از کناره‌ها به طرف دروازه تیم سایپا حمله کنیم و به این دلیل از سیف‌اللهی و قدمی استفاده کردیم.

ناظمی درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم داماش گیلان در مقابل سایپا، اذعان کرد: بازیکنان در مجموع بازی خوبی ارائه کردند و باید به آنها فرصت بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به بازی هفته آینده در مقابل تیم ملوان بندر انزلی اشاره کرد و افزود: حساسیت‌های بازی داماش و ملوان از گذشته وجود داشته و امیدوارم این حساسیت‌ها تنها در داخل زمین بازی باشد.

وی خواستار پرهیز هواداران دو تیم داماش و ملوان از مسایل حاشیه‌ای شد و گفت: تماشاگران فرهنگ بالای گیلانی‌ها را به نمایش بگذارند.

ناظمی با اشاره به عملکرد داور بازی داماش و سایپا، خاطرنشان کرد: خورشیدی از داوران خوب و جوان فوتبال کشور است و درباره داوری بازی اظهار نظر نمی‌کنم.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول