اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک جدید تیم فوتبال داماش گیلان:

برای جلب کادر فنی داماش تلاش می‌کنم

هافبک جدید تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با وجود اینکه تیم ما از هافبک‌های توانمندی برخوردار است اما برای جلب اعتماد کادر فنی داماش تلاش می‌کنم.

برای جلب کادر فنی داماش تلاش می‌کنم

رضا کاردوست در حاشیه تمرین تیم فوتبال داماش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار تیمش در برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی نخست همواره دیداری تعیین کننده بوده و حساسیت خاص خود را به دنبال دارد که امیدواریم با برد مقابل سایپا فصل جدید لیگ برتر را از همان ابتدا با پیروزی آغاز کنیم.

وی افزود: برتری در هفته نخست می‌تواند روحیه ما را افزایش دهد تا با انگیزه بالا و در شرایط بهتری در هفته دوم به استقبال دربی با ملوان برویم.

بازیکن گیلانی داماش، درباره شرایط تیمش در آستانه لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما شرایط مناسبی دارد و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم اما از آنجا که کمی دیر آغاز کرده‌ایم هنوز فرصت برای کار داریم و باید منتظر ماند و دید که در شرایط مسابقات چه روندی را پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتر بازی‌های تدارکاتی کمتری انجام داده‌ایم اما امیدواریم تا آغاز مسابقات به آمادگی و هماهنگی کامل برسیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

کاردوست با بیان اینکه توانایی بازی در پشت سر مهاجمان و بازی در پست هافبک دفاعی را داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سه سال اخیر در پست هافبک دفاعی بازی کرده‌ام ترجیح می‌دهم در همین پست بازی کنم.

هافبک جدید داماش گیلان، با اشاره به اینکه این تیم از هافبک‌های توانمندی برخوردار است، تصریح کرد: در پست خود رقبای سر سختی دارم اما با این نیت به داماش آمده‌ام که با کمک خدا و تلاش خود بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب اصلی تیم قرار گیرم.

وی اضافه کرد: اگر چه کار سختی در پیش دارم اما معتقدم با تلاش و پشتکار می‌توانم به هدف خود دست پیدا کنم.

کاردوست به تأخیر در پیوستن خود به داماش اشاره کرد و یادآور شد: بنده و باشگاه در بخش مالی و در رقم پیشنهادی کمی اختلاف نظر داشتیم اما با صحبت‌هایی که شد و در مذاکرات طرفین، سرانجام بر سر رقم مالی به توافق رسیدیم و به داماش پیوستم.

وی اضافه کرد: هواداران داماش خواستار پیوستن بنده به این تیم بودند و بارها با حمایت از حضورم در تمرینات این تیم مرا شرمنده خود کردند.

هافبک جدید داماش خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم پاسخگوی محبت هواداران باشم و به همراه داماش سال خوبی را با هواداران خود در لیگ برتر پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول