اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال داماش گیلان:

وضعیت فنی داماش مقابل سایپا امیدوار کننده است

مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و وضعیت فنی داماش مقابل سایپا امیدوار کننده است.

وضعیت فنی داماش مقابل سایپا امیدوار کننده است

مازیار ربیعی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آمادگی تیم فوتبال داماش گیلان در آستانه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در دوران آماده‌سازی، تمرینات بدن‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به موازات آن کارهای تاکتیکی مورد نظر را نیز انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع روند تیم آماده‌سازی داماش بد نبوده است، افزود: بازیکنان داماش از شرایط خوبی برخوردار هستند.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه وضعیت فنی داماش در ادامه لیگ برتر امیدوار کننده است، خاطرنشان کرد: بازی‌های نخست فصل سختی‌های خود را به همراه دارد، زیرا بازیکنان هنوز از تمرینات پرفشار بدن‌سازی به طور کامل خارج نشده‌اند.

وی اضافه کرد: به همین منظور بازیکنان در هفته‌های نخست لیگ شادابی و روند خوب را پیدا نمی‌کنند و چند هفته طول می‌کشد تا به صورت کامل آماده شوند.

ربیعی‌فر درباره بازی داماش در برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر تصریح کرد: سایپا از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است که به دور از مسایل حاشیه‌ای در زمین فوتبال بازی می‌کند و ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با پیروزی مقابل این تیم آغازی خوب در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم.

وی یادآور شد: در هفته‌های نخست هنوز عیار تیم‌ها به طور کامل مشخص نبوده و تیم‌ها برای یکدیگر شناخته شده نیستند و با وجود اینکه فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست اما بنده به این بازی امیدوار هستم.

این مربی با اشاره به عملکرد داماش در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما در فصل نقل و انتقالات حسن رودباریان، حسین ابراهیمی و علیرضا جهانبخش را در اختیار نداریم به ویژه ابراهیمی و جهانبخش که از مهره‌های تأثیرگذار ما بودند، اما به غیر از آنها اسکلت اصلی خود را حفظ کردیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان جوانی مانند روح‌الله سیف‌اللهی، سعید حلاقی، رسول سروش‌نیا و سعید قدمی را در اختیار داریم که می‌توانند جایگزین‌های شایسته‌ای باشند.

ربیعی‌فر درباره برگزاری دربی سنتی گیلان در هفته دوم لیگ برتر اذعان کرد: چنین بازی‌هایی برای تماشاگران دو تیم حساس است و تیم‌ها با تمام توان در آن به میدان می‌روند و تفاوتی نمی‌کند که در هفته‌های ابتدایی برگزار شود یا در زمانی دیرتر انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت تماشاگران خوب خود بتوانیم در فصل آینده در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. 

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول