اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

قرعه بازی‌های داماش سخت نیست

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: قرعه بازی‌های داماش در لیگ برتر نسبت به قرعه شش هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر، سخت نیست.

قرعه بازی‌های داماش سخت نیست

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اردوی آماده‌سازی داماش در کردان کرج و دیدارهای دوستانه این تیم، اظهار کرد: در این اردو روزانه دو جلسه تمرین برگزار شده و برنامه‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم تا به آمادگی مطلوب برای حضور در لیگ برتر برسیم.

وی افزود: چهارشنبه گذشته یک بازی دوستانه با استقلال خوزستان انجام دادیم که بازی خوبی بود و در نهایت به پیروزی هم رسیدیم و امروز جمعه نیز یک بازی دوستانه دیگر با شهرداری یاسوج انجام می‌دهیم و پس از آن به رشت باز می‌گردیم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه تقریباً اسکلت اصلی داماش در فصل نقل و انتقالات حفظ شده است، اذعان کرد: تاکنون سه بازیکن اصلی از ترکیب ما جدا شدند اما اوضاع راضی کننده است و امیدواریم برنامه‌های خود را در آینده به همین صورت پیش ببریم تا شرمنده هواداران نشویم.

وی ادامه داد: در فصل آینده لیگ برتر کار سختی پیش روی داریم زیرا بازی‌ها فشرده‌تر شده است ضمن اینکه بقیه تیم‌ها مهره‌های خوبی به خدمت گرفته‌اند.

ناظمی درباره قرعه بازی‌های داماش در لیگ برتر، تصریح کرد: قرعه بازی‌های ما هر چه که بود باز هم راضی بودیم و از آنجا که در لیگ برتر تمام بازی‌ها سخت است و بازی آسانی وجود ندارد همه تیم‌ها با تمام توان خود ظاهر می‌شوند.

وی اضافه کرد: تصور می‌کنم هیچ قرعه‌ای سخت‌تر از برنامه شش هفته پایانی فصل گذشته که ما برای بقا می‌جنگیدیم و با تیم‌های پرقدرتی بازی داشتیم، وجود نداشته باشد و امسال برای کسب رتبه بهتر نسبت به سال گذشته در جدول رده‌بندی لیگ تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به تلاش‌های مدیر عامل این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و یادآور شد: امسال مشکلاتی زیادی داشتیم اما عابدینی تمام تلاش خود را انجام داد تا تیم را با وجود سختی‌هایی که با آن مواجه بودیم حفظ کند و مهیای لیگ برتر کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت از اردوی کردان کرج تمرینات خود را در رشت دنبال می‌کنیم.

ناظمی با بیان اینکه احتمالاً یک بازی دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتری انجام می‌دهیم، متذکر شد: پس از آن آماده آغاز بازی‌های لیگ برتر می‌شویم.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول