اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپا:

دیدار سایپا و داماش دیدنی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: مصاف دو تیم سایپا و داماش دیداری جذاب و دیدنی خواهد شد.

دیدار سایپا و داماش دیدنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انگین فیرات شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی داماش و سایپا در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: از باشگاه داماش تشکر می‌کنم که زمین خود را در اختیار ما قرار داده و اجازه دادند تا در چمن مصنوعی تمرین کنیم.

وی در ادامه گفت: تیم ما در طول فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته است و 10 بازیکن جدید و چهار بازیکن جوان به تیم ما اضافه شده و به همین دلیل تمرینات خود را خیلی زود آغاز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه در این تیم اهداف جدیدی را دنبال می‌کنم، اذعان کرد: می‌خواهیم فوتبالی تهاجمی‌تر و جذاب‌تر را بازی و بازیکنان بیشتری را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

وی افزود: از 45 بازیکن دعوت شده به تیم ملی، هیچ بازیکنی از سایپا حضور ندارد از این رو یکی از اهداف ما تغییر این مسئله است و اگر به این اهداف برسیم یعنی اینکه عملکرد خوبی داشته‌ایم.

فیرات درباره اینکه آیا سایپا با توجه به پیشینه حضورش در آسیا، در این فصل به آسیایی شدن نیز فکر می‌کند یا خیر، تصریح کرد: ما هم مانند بقیه تیم‌های دیگر ایران که دوست دارند به آسیا بروند، می‌خواهیم آسیایی شویم اما مشکل اینجاست که باید زمان کافی داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: در اینجا دوست دارند در کوتاه مدت به هدف خود برسند اما باید در نظر داشت که برخی اهداف در یک برنامه‌ریزی بلند مدت دست یافتنی است و باید فرصت کافی داده شود.

سرمربی سایپا درباره دیدار تیمش با داماش، تصریح کرد: در بازی امروز برای من مهم نیست که حریف ما چه تیمی است، مهم اینکه می‌خواهیم فوتبال مثبت و زیبایی را ارائه کنیم.

وی یادآور شد: این را می‌دانم داماش تیمی است که فوتبال مثبتی را به نمایش می‌گذارد به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم دو تیم فوتبالی زیبا و جذاب را انجام می‌دهند.

فیرات خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه بیایند فوتبال زیبایی را شاهد می‌شوند و راضی باز می‌گردند.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول