اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های بازی داماش و سایپا

داماش و سایپا امتیاز بازی را تقسیم کردند

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و سایپا با حضور بیش از هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدی رشت به تساوی یک بر یک دست یافتند.

داماش و سایپا امتیاز بازی را تقسیم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و سایپا در هفته نخست لیگ برتر فوتبال شامگاه پنجشنبه در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر به مصاف همدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

-تیم سایپا در دقیقه 15 بازی توسط سجاد شهباززاده از تیم فوتبال داماش پیش افتاد و تیم داماش در دقیقه 93 بازی با گلی که توسط علیرضا نظیف‌کار به ثمر رساند، از شکست نجات پیدا کرد.

-بازیکنان تیم فوتبال داماش در نیمه نخست در دو فرصت خوب توپ بازی را به تیرک دروازه حریف کوبیدند.

-سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال داماش قبل از آغاز بازی به طرف نیمکت تیم فوتبال سایپا رفتند و از سرمربی این تیم و همکاران او استقبال کردند.

-تماشاگران تیم فوتبال داماش قبل از آغاز بازی علیرضا جهانبخش بازیکن فصل گذشته این تیم که امسال به تیم ان‌ای‌سی هلند پیوسته است، را تشویق کردند.

-تماشاگران به یاد شماره 30 پیراهن علیرضا جهانبخش در دقیقه 30 بازی به مدت یک دقیقه با فریاد زدن نام او این بازیکن را تشویق کردند.

-هواداران تیم داماش در مراسم ابتدای بازی که کاپیتان‌های دو تیم داماش و سایپا انجام می‌دادند، به تشویق افشین ناظمی با شعار "افشین با غیرت" پرداختند و ناظمی نیز با رفتن تا میانه زمین به تشویق تماشاگران مقابل جایگاه پاسخ داد.

-جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جایگاه ویژه به تماشای بازی نشست و پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد.

-بازی داماش و سایپا در نیمه دوم دوبار از جریان افتاد، بار نخست در دقیقه 58 مصطفی حکمت به شعار تماشاگران مستقر در پشت نیمکت سایپا اشاره کرد و خواستار خروج آنها از این قسمت شد و بار دوم در دقیقه 86 داور به دلیل نامعلومی با برداشتن توپ به کنار زمین رفت و قصد خروج از میدان بازی را داشت و موجب وقفه چند دقیقه‌ای بازی شد.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول