اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

منطقه ویژه اقتصادی یکی از بزرگترین کارهای اقتصادی شمالغرب است

استاندار زنجان گفت: منطقه ویژه اقتصادی یکی از بزرگترین کارهای اقتصادی شمالغرب است.

منطقه ویژه اقتصادی یکی از بزرگترین کارهای اقتصادی شمالغرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ویژه منطقه اقتصادی زنجان اظهار کرد: تاسیس و ایجاد منطقه اقتصادی یکی از پروژه‌هایی است که نیاز استان بود و راه‌اندازی این منطقه به رشد اقتصاد استان کمک‌ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دو پروژه بزرگ و اقتصادی در دستور کار قرار داشت، اضافه کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان منطقه ویژه اقتصادی و پروژه پالایشگاه است.

استاندار زنجان با اشاره به آماده‌سازی زمین مور نیاز برای احداث پالایشگاه افزود: همچنین به موازات پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی نیز از در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی یکی از بزرگترین کارهای اقتصادی استان و شمالغرب محسوب می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه مشکل خاصی برای اجرای این طرح عظیم وجود ندارد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی گفت: بر اساس ضوابط موجود باید زمین این مناطق نزدیک به شهر باشد که بتواند از خدمات شهری استفاده کند، که در استان زنجان این موضوع رعایت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهترین مکان برای راه‌اندازی مناطق ویژه انتخاب شده است، که امید است با همکاری نمایندگان مجلس استان و مطرح کردن آن در صحن علنی مجلس و انجام اقدامات لازم آن خارج از نوبت شاهد آغاز به کار آن باشیم.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول