اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان اصفهان خبر داد

اهدای 150 سبد کالا به خانواده‌های مددجویان اصفهان

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان اصفهان از توزیع بیش از 150 سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان به خانواده‌های تحت پوشش این مرکز خبر داد.

اهدای 150 سبد کالا به خانواده‌های مددجویان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، علیرضا مهتری اظهار کرد: یکی از اهداف مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌ها حمایت و تحت پوشش قرار دادن مددجویان آزاد شده است که خوشبختانه در این استان با حمایت خیران و مسئولان و اعتبارات سازمانی این امر محقق شده است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته تعداد 10 دوره مهارت‌های اساسی زندگی ویژه افراد و این خانواده‌ها برگزار شد که موضوعات مهم و مختلفی از جمله مهارت خود آگاهی، مهارت توانایی انگیزش و انگیزه و مهارت برقراری ارتباط موثر اجرا شده است.

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: دوره‌های دیگری از جمله مهارت توانایی ایجاد همدلی، توانایی مقابله با استرس، تفکر خلاق، توانایی به‌دست آوردن تفکر انتقادی، مدیریت هیجان، توانایی حل مسئله و تصمیم‌گیری نیز در سال گذشته برگزار شده است.

مهتری ادامه داد: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با برپایی مراسم جشن و ضیافت افطار یک نوع همدلی و روابط عاطفی توسط این مرکز اجرا می‌شود که با استقبال خوب خیران و مددجویان تحت پوشش قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: امسال با مشارکت خوب خیران این مرکز تعداد 16 قلم کالای اساسی شامل (برنج، قند، شکر، رب گوجه، چای، گوشت، مرغ و حبوبات) به همراه بسته‌های فرهنگی و آموزشی به خانواده تحت پوشش اهدا شد.

انتهای پیام/63012/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول