اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد با جمع‌آوری نذورات مردمی سبد کالا می‌دهد

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات مردمی در ماه رمضان و توزیع آن در قالب سبد کالا خبر داد.

کمیته امداد با جمع‌آوری نذورات مردمی سبد کالا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان آمادگی دارد تا نذورات مردم نیکوکار و همچنین اداراتی که تمایل به توزیع نذورات دارند را در کوتاهترین زمان ممکن به صورت سبد کالا یا غذای گرم بین نیازمندان توزیع کنند.

وی اجرای طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان را از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان برشمرد و تأکید کرد: با توجه به اینکه از 15 تا 21 رمضان به نام هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نام‌گذاری شده است از مردم می‌خواهیم که در این هفته همنوعان نیازمند خود را فراموش نکرده و نذورات خود را از نیازمندان دریغ نکنند.

حیدری خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از ایتام، افرادی که مایل هستند حمایت و سرپرستی ایتام را عهده‌دار شوند، می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در استان یتیمی را انتخاب و کفالت وی را به عنوان پدر معنوی قبول کرده و ماهیانه مبلغی برای هزینه‌های تحصیلی و معیشتی پرداخت کنند.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان از دیگر برنامه‌ها در این ماه را طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد و گفت: در این طرح  خیرین، مسئولان و مقامات ارشد استانی و شهرستانی از نزدیک با زندگی و مشکلات محرومان آشنا شده و نسبت به رفع نیازمندی‌های آنان اقدام می‌کنند.

وی همه مدیران و مسئولان استانی را به اقدام به این امر مهم و یاری کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان دعوت کرد.

حیدری از دیگر طرح‌های مهم ماه مبارک رمضان را طرح اطعام محرومان برشمرد و اظهار داشت: از همه کسانی که سفره‌های افطاری و نذری دارند دعوت می‌کنیم با گستراندن سفره‌های افطاری برای نیازمندان واقعی کمیته امداد را در این راه خیر یاری کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان در پایان از همه مردم مؤمن و روزه‌دار و خیرین نیکوکار هم استانی که در برنامه‌های مشارکتی همواره یاریگر این نهاد بوده و همنوعان نیازمند خود را فراموش نکرده‌اند قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/82009/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول