اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجمع امور صنفی استان زنجان:

زنجان در تعداد واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب رکورددار است

مدیر عامل مجمع امور صنفی استان زنجان تعداد واحدهای صنفی فاقد کسب و کار را در زنجان هزار واحد اعلام کرد و گفت: زنجان در این مورد رکورددار محسوب می‌شود.

زنجان در تعداد واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب رکورددار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان به آرامش موجود در بازار در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار داشت: هیچ کمبودی در بازار از بابت کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام وجود ندارد.

وی به اقدام خوب سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد تهیه و توزیع کالاهای اساسی اشاره کرد و افزود: 517 تن کالا در این ایام در بین مردم توزیع شد که در رفع مشکلات موثر بود.

مدیرعامل مجمع امور صنفی استان زنجان به اقدام انجام شده در مورد یکی از قصابی‌های قدیمی مرکز شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: این قصابی به دلیل مشکلات موجود لغو پروانه شده و تعطیل شده است که بازتاب خاصی هم در بین این صنف داشت.

وی به دستورات ابلاغ شده در مورد واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب کار اشاره و اضافه کرد: قرار شده است مبالغ دریافتی شرکت‌های خدماتی از جمله آب و برق از این واحدها افزایش یابد.

کاوندی افزود: بر اساس دستور ابلاغی انجام توافقات مالیاتی با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و کار هم ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات مجتمع‌های فاقد مجوز کسب و کار هنوز حل نشده است، ادامه داد: هر ماه گزارش تعداد واحدهای فاقد کسب و کار به مرکز ارائه می‌شود.

مدیر عامل مجمع امور صنفی استان زنجان تاکید کرد: رتبه نخست زنجان در دارا بودن واحدهای فاقد مجوز کسب و کار وجهه خوبی برای استان زنجان ندارد.

وی تعداد واحدهای صنفی فاقد مجوز کسب و کار را در زنجان هزار واحد اعلام و اضافه کرد: برای چندمین بار رتبه یک استان در این موضوع اطلاع‌رسانی شده است که به وجهه استان آسیب می‌زند.

کاوندی اخذ تعهد محضری برای حل این موضوع را یکی از راهکارهای موجود برای حل دائمی این مشکل اعلام کرد و گفت: با اخذ تعهد محضری می‌توان نسبت به صدور پروانه کسب و کار برای چند مجتمع و واحدهای صنفی آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/73004/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول