اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در استان اصفهان صورت می‌گیرد

تشکیل انجمن صنفی راهنمایان گردشگری در کاشان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان از تشکیل انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان برای نخستین بار در استان اصفهان خبر داد.

تشکیل انجمن صنفی راهنمایان گردشگری در کاشان

محمد باغبانی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان از کسب رتبه نخست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در استان اصفهان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در مجموع نتایج استخراج شده از  سامانه «برته» در سال گذشته، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با موفقیت در تحقق برنامه‌های راهبردی ابلاغی رتبه برتر را در بین شهرستان‌های استان اصفهان به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه بیش از 200 مؤلفه در این انتخاب نقش داشته است ابراز داشت: برگزاری همایش‌ها، کلاس‌های آموزشی کارآفرینی، بیمه‌های بیکاری، اتباع، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، رسیدگی به شکایات هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف، تکمیل تعاونی‌ها، بازرسی و... از جمله این مؤلفه‌ها است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان، با اشاره به این که این اداره در بین 24 شهرستان استان اصفهان  موفق به کسب رتبه برتر استان شده است افزود: کسب این رتبه در استان می‌تواند در راستای ارتقای اداره تعاون، کار و و رفاه اجتماعی کاشان نقش مهمی داشته باشد.

باغبانی در ادامه از تشکیل انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: انجمن صنفی لیدرها و راهنمایان گردشگری برای نخستین بار در استان اصفهان در شهرستان کاشان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حدود 50 نفر لیدر و راهنمایان گردشگری شهرستان کاشان، عضو این انجمن صنفی هستند که نیمی از آنها را بانوان و نیمی دیگر را آقایان تشکیل می‌دهند و از این پس فعالیت آنان به صورت یک تشکل صنفی منسجم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان، همچنین با اشاره به تأسیس پایگاه مقاومت بسیج در مسکن مهر شهرک خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان کاشان عنوان کرد: مسکن مهر شهرستان کاشان نخستین مسکن مهر در استان اصفهان است که از پایگاه مقاومت بسیج برخوردار شده است.

باغبانی در ادامه از تأسیس سه دفتر کفالت اتباع بیگانه در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: از سه دفتر کفالت اتباع بیگانه در بلوارهای دانش، مطهری و خیابان 22 بهمن این شهرستان تاکنون دو دفتر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بر اساس اصل 44 قانون اساسی به زودی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

وی متذکر شد: دفاتر کفالت اتباع بیگانه در شهرستان کاشان کار صدور کارت‌های مختلف برای اتباع بیگانه و خدمات شناسایی آنها را انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/2406/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول