اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس خبر داد

تداوم نظارت ویژه بر واحدهای صنفی تا پایان ماه رمضان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس از تداوم نظارت ویژه بر عملکرد واحدهای صنفتی تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

تداوم نظارت ویژه بر واحدهای صنفی تا پایان ماه رمضان

حسین عقبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، هیچ مشکلی برای تامین نیازهای مردم وجود نداشته و کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی پر مصرف مانند، برنج، روغن، لبنیات، حبوبات، قند و شکر و گوشت قرمز و سفید در بازار موجود است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با برگزاری نمایشگاه‌های ویژه‌ در ایام ماه مبارک رمضان در تلاش هستیم تا مردم در این ایام بتوانند نیازها و کالاهای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از واحدهای صنفی حاضر در نمایشگاه تهیه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شرایطی برای افزایش نظارت بیشتر بر عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در این نمایشگاه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اندیشیده شده؟ گفت: در نمایشگاه‌های فوق تیم‌های نظارتی مستقر شده و به صورت مرتب عملکرد واحدهای عرضه‌کننده محصولات و کالاها را هم از نظر کیفیت و هم قیمت تحت نظر دارند.

* همکاری چند دستگاه اجرایی و نظارتی برای کنترل قیمت‌ها در شهرستان قدس

عقبایی افزود:‌ همچنین با همکاری چند دستگاه اجرایی و نظارتی طرح نظارت ویژه بر عملکرد واحدهای صنفی و قیمت‌گذاری‌ها را در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌کنیم که این امر از روزهای پیش از آغاز رمضان شروع و تا آخر این ماه تداوم خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: در اجرای این طرح تیم‌های نظارتی اداره صنعت و تجارت شهرستان قدس به همراه اتحادیه‌های اصناف‌، شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی مستقر در قدس، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای نظارتی و اجرایی مشارکت دارند.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته نیاز مردم به طور کامل تامین شده و نباید با رفتارهای خارج از قانون، قیمت‌های کاذب به مردم تحمیل شود و برای تحقق این مهم تیم‌های نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مرتب عملکرد واحدهای صنفی را تحت نظارت خواهند داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده گران‌فروشی و یا کم‌فروشی موضوع را به ماموران بازرسی این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول