اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تنظیم بازار عنوان شد

انتقاد شدید رئیس مجمع صنفی بویراحمد از دارایی / بازاریان توان پرداخت مالیات 120 درصدی ندارند

رئیس مجمع صنفی بویراحمد گفت: چرا از بازاریان در بازار نوپا و مصرفی یاسوج که توان تولید ندارند مالیات 120 درصدی گرفته می‌‌شود.

انتقاد شدید رئیس مجمع صنفی بویراحمد از دارایی / بازاریان توان پرداخت مالیات 120 درصدی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسکندر روزبهی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از مسئولان امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار یاسوج اکنون یکی از ارزان‌ترین بازارهای کشور است که همه می‌توانند از آن بازدید کنند تا به ادعای ما پی‌ببرند.

وی ادامه داد: بازاریان در یاسوج به حق خود قانع هستند و در جاهایی هم کمتر از قیمت مواد و اجناس خود را به فروش می‌رسانند و از این حیث وضعیت بسیار خوبی در بازار ما حکمفرما شده است.

رئیس مجمع امور صنفی بویراحمد که انتقادات تندی را متوجه مسئولان امور اقتصادی و دارایی استان کرد در بخشی از این انتقادات عنوان کرد: چرا باید مسئولان دارایی وقت اظهارنامه‌ها را به گونه‌ای تنظیم و طراحی کنند که کسبه نتوانند اعتراضی نسبت به عملکرد آن‌ها داشته باشند.

روزبهی افزود: چرا باید مردم را در منگنه قرار دهیم و رشد مالیات 120 درصدی را شاهد باشیم و یک مغازه‌دار باید به جای 100 تومان سال گذشته، امسال 600 هزار تومان مالیات بدهد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از استاندار و مسئولان استانی می‌خواهم که نماینده‌ای را برای پیگیری موضوع به بازار یاسوج بفرستید تا صحت و سقم حرف‌های ما به عنوان نماینده کسبه مشخص شود.

روزبهی ادامه داد: آقایان می‌دانند که بازار یاسوج تولیدی نیست بلکه مصرف کننده است پس چرا مالیات‌هایی وضع می‌کنند که بازار توان پرداخت آن را نداشته باشد.

وی انگشت انتقادات خود را تنها معطوف و رو به دارایی نکرد و با انتقاد از شهرداری یاسوج گفت: چرا برای یکسان سازی چهره بازار و خارج کردن آن از این حالت نازیبا اقدامی نمی‌کنند و چرا اگر اقدامی می‌شود آن را نیمه‌کاره رها می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برای پلمب کردن مغازه‌ها به سرعت و با بدترین روش و برخورد عمل می‌کنند و آن‌جا که پای وظایف خودشان در میان است کم‌کاری و اهمال می‌کنند.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول