اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان خبر داد

بدهی 70 میلیونی یک اتحادیه صنفی به مجمع امور صنفی همدان

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: یک اتحادیه صنفی بیش از 70 میلیون تومان به مجمع امور صنفی همدان بدهکاری دارد که فقط دو میلیون تومان را پرداخت کرده است.

بدهی 70 میلیونی یک اتحادیه صنفی به مجمع امور صنفی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا فرسایی وحید امشب در اجلاس ماهانه مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه برخی از مردم از نوع رفتار، پوشش و ظاهر مغازه‌داران در مجتمع‌های تجاری شکایت دارند، اظهار داشت: برای رفع این مشکلات باید رؤسای مجتمع‌های تجاری به فروشندگان تذکر لسانی دهند. 

وی ادامه داد: نمایشگاه پاییزه اصناف از 21 شهریور آغاز می‌شود و غرفه‌داران برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در ادامه با بیان اینکه چهار اتحادیه صنفی بدهی‌های سنگینی به مجمع امور صنفی دارند، تصریح کرد: یکی از اتحادیه‌ها 35 میلیون تومان به اصناف بدهکار است که تاکنون یک ریال هم پرداخت نکرده است.

وی اضافه کرد: یک اتحادیه دیگر نیز 70 میلیون تومان بدهکاری دارد که تاکنون فقط دو میلیون تومان از بدهی خود را پرداخت کرده است.

فرسایی وحید به موضوع 6 کارمند قراردادی مجمع امور صنفی که پرونده آنها دارای نواقص و مشکلات استخدامی است اشاره کرد و یادآور شد: این افراد از سال 87 که به استخدام مجمع امور صنفی درآمدند، نقص مدرک تحصیلی داشتند.

وی گفت: مجمع امور صنفی قصد اخراج هیچ کارمندی را ندارد، اما باید مسئله و مشکل این افراد که مربوط به سنوات گذشته بوده را حل کرد.

همچنین در ادامه رضا به‌زراع، عضو هیئت رئیسه مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه برخی می‌خواهند مجمع امور صنفی را به اتاق اصناف با ریاست یک نفر تبدیل کنند، گفت: این در حالی انجام می‌شود که نظام اسلامی به حکومت شورایی و خردجمعی معتقد است.

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول