اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی چهارمحال و بختیاری:

کمک 600 میلیون ریالی خیران چهارمحال و بختیاری در جشن گلریزان

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی استان از کمک 600 میلیون ریالی خیران چهارمحال و بختیاری در جشن گلریزان خبر داد.

کمک 600 میلیون ریالی خیران چهارمحال و بختیاری  در جشن گلریزان

علی نظری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد : جشن گلریزان هر ساله در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن گلریزان آیین مبارک و پسندیده ای است که در تاریخ کهن ایران به کرات دیده می‌شود و ایرانیان بهار دل‌ترین انسان کره زمین هستند.

نظری از جمع آوری حدود 600 میلیون ریال در جشن گلریزان شهرکرد خبر داد و گفت: امیدواریم با برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های بروجن و لردگان امکان آزادی 153 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان فراهم شود.

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی استان با اشاره  به تعداد زندانیان آزاد شده در سال گذشته ابراز داشت: سال گذشته نیز با جمع آوری 144 میلیون تومان امکان آزادی 169 زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد.

وی از برگزاری دو جشن گلریزان دیگر در ماه رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: در روزهای 26 و 28 ماه رمضان به ترتیب در شهرستان‌های بروجن و لردگان برگزار خواهد شد.

این مسئول افزایش کمک‌های مردمی از سوی خیران و مسئولان استان را نیازمند فرهنگ سازی دانست و اذعان داشت: حس کمک به همنوعان و انفاق میان مردم وجود دارد ولی باید به سمت آشنایی بیشتر با راه‌های انفاق از جمله کمک به زندانیان هدایت شوند .

نظری ادامه داد: انفاق کردن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد چنان که  کسی که مالی در راه کمک به انسان محتاجی هدیه ‌کند چند برابر آن را در دنیا مجدد دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/68006/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول