اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت(ع)

جشن گلریزان حمایت از زندانیان در کرمانشاه برگزار شد

جشن گلریزان حمایت از زندانیان و خانواده‌های بی‌بضاعت آنان، به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در کرمانشاه برگزار شد.

جشن گلریزان حمایت از زندانیان در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز مراسم حمایت از زندانیان و خانواده‌های بی‌بضاعت آنان، به مناسبت میلاد کریم‌اهل‌بیت(ع) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه گفت: مساعدت به منظور دستیابی به زندگی سالم و کمک به خانواده‌های زندانیان از اهداف ما می‌باشد و این انجمن حدود سه ماه است که به فعالیت در این راستا می‌پردازد.

جعفر فیض‌الهی ادامه داد: ارائه برنامه آموزشی به خانواده‌های زندانیان با همکاری اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان از جمله این برنامه‌ها بوده و به همین منظور آموزش قالی‌بافی برای خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان در حال برگزاری است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، جذب کمک‌های مالی برای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان را از جمله اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و اظهار داشت: خواهان حمایت بیش‌تر مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از زندانیان و خانواده‌های آنان هستیم و از ارزش اسلامی و اخلاقی به دور است که به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها به چشم محکوم نگاه شود.

حجت‌الاسلام علی مظفری خاطرنشان کرد: نباید دید منفی به خانواده‌های زندانیان تسری پیدا کند و آنان مانند دیگر اقشار جامعه نیازمند حمایت هستند.

انتهای پیام/2700/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول