اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

احداث پروژه اداره کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی در سال جاری

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: پروژه ساختمان اداره کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی در طول سال جاری کلنگ‌زنی و احداث می‌شود.

احداث پروژه اداره کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی در سال جاری

علی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه، اظهار داشت: احداث پروژه اداره کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی در دور دوم سفر هیئت دولت به این استان به تصویب مقامات ارشد ملی و استانی رسید که بنا به دلایلی و به خاطر وجود بعضی مشکلات روند ساخت آغاز نشد، ولی سال جاری یک اهتمام جدی در این ارتباط شکل گرفته است.

وی وجود زمین وسیع و در محل مناسب را یکی از ضرورت‌های جدی برای اجرای این پروژه عنوان کرد، و افزود: برای احداث این پروژه به یک قطعه زمین وسیع نیاز داریم، همچنین باید این پروژه در محلی مناسب احداث شود، تا مزاحمتی برای همسایگان و اقشار مختلف مردم ایجاد نشود.

افتخاری با اظهار به اینکه اداره کل پزشکی قانونی یک سازمان تخصصی بوده و در آن اقدامات متفاوتی نسبت به سایر سازمان‌ها انجام می‌گیرد، ادامه داد: این ساختمان باید در محلی دور از مناطق مسکونی و در عین حال قابل دسترس به مردم و دستگاه‌های قضایی احداث شود.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی مجموعه عوامل فوق را علل تاخیر در اجرای این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: یافتن زمین مورد نیاز و دارای این ویژگی‌ها زمان‌بر بود، ولی با این همه در سال جاری نسبت به احداث این پروژه در استان اهتمام می‌شود که برای بهره‌برداری از آن نهایت تلاش صورت می‌گیرد.

وی به وجود چهار نوع آزمایشگاه در این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: آزمایشگاه دی‌‌ان‌ای، سم‌شناسی، آسیب‌شناسی، سلولوژی و سالن تشریح جسد در این مجموعه به طور معمول باید احداث شود تا پاسخ‌گویی به مراجعه‌کنندگان در کمترین فاصله زمانی صورت گیرد.

افتخاری کمبود بودجه را علت دیگر به تاخیر افتادن اجرای این پروژه دانست و اظهار داشت: در سال جاری مبلغی برای اجرای پروژه تخصیص یافته است، که به زودی در راستای برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار مبادرت می‌شود، لیکن حداکثر در طول دو سال آینده این پروژه‌ برای بهره‌برداری آماده می‌شود.

انتهای پیام/61002/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول