اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

شاخص‌های امنیتی دشتستان در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد

فرماندار دشتستان گفت: شاخص‌های امنیتی دشتستان امروز در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد.

شاخص‌های امنیتی دشتستان در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در دیدار با مددجویان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم دشتستان اولویتی است که همه مسئولان به آن توجه دارند و در این راستا تلاش می‌کنند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: حمایت از اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه که پشتوانه‌ای جز خدمت‌گذاران خود در دستگاه‌های اجرایی ندارند، وظیفه‌ای سنگین بر دوش مسئولان است و ایشان باید با بهره‌گیری از آنچه در اختیار دارند در این مسیر تلاش کنند.

خرمی بیان داشت: فرزند دشتستان هستم و تمام مشکلات و دغدغه‌های مردم را با گوشت و پوست و خون درک کرده‌ام و هیچ فکر و ذکری جز کاهش مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند ندارم و این موضوع را به تمام مدیران اجرایی تاکید کرده‌ام.

وی اضافه کرد: در طول سه دهه گذشته کارهای خیلی بزرگی در حوزه‌های آموزش و پرورش، آموزش عالی، بهداشت، فرهنگ، راه، عمران شهری و عمران روستایی و ... صورت گرفته ولی هیچ یک از خدمات در شان مردم بزرگ دشتستان نبوده است.

این مسئول اذعان داشت: مردم دشتستان بزرگ در سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند و در مقابل ما مسئولان وظیفه داریم که با خدمت‌گذاری بی‌منت به ایشان دین خود را به مردم ادا کنیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در سه ماهه ابتدایی حضور بنده به‌عنوان خادم مردم دشتستان در فرمانداری انتخابات ماموریت بزرگی بود که بر عهده داشتیم و با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اخلال در انتخابات باید بیشترین توان خود را در این عرصه به کار می‌گرفتیم.

خرمی انتخابات دشتستان را بی‌نظیر توصیف کرد و ابراز داشت: با همدلی و وحدت مسئولان شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در دشتستان بودیم و به ضم کارشناسان انتخاباتی در 24 خرداد بهترین انتخابات تاریخ دشتستان را برگزار کردیم.

وی افزود: مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات بالاتر از میانگین کشوری و استانی حضور بود و این حضور گسترده در واقع لبیک و تجدید بیعت مجدد ولایتمداران دشتستان با ولی امر مسلمین جهان است.

خرمی یادآور شد: حوزه امنیت دشتستان موضوع مهمی است که از ابتدای حضور به آن توجه داشته‌ام و به حول و قوه الهی شاهد وضعیت مطلوب امنیتی در دشتستان بزرگ هستیم.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: بر اساس آمارهای موجود و نظرات کارشناسان شاخص‌های امنیتی دشتستان امروز در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و این امر با همدلی و اتحاد مسئولان دشتستان حاصل شده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول