اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان خبر داد

اجرای 160 برنامه فرهنگی قرآنی در دشتستان

فرمانده سپاه دشتستان از اجرای 160 برنامه فرهنگی قرآنی در دشتستان خبر داد.

اجرای 160 برنامه فرهنگی قرآنی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی شامگاه سه‌شنبه در جمع بسیجیان و پاسداران دشتستان اظهار داشت: بسیجیان در پاسداشت ارزش‌ها نقش بسیار مهمی داشته و دارند و باید در تقویت این قشر اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: قرآن کریم کتاب زندگی انسان است و عمل به آن سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد که نباید فقط در مراسم‌ها و محافل بلکه در تمام شئون زندگی باید از  آن استفاده شود.

عالی خاطرنشان کرد: خداوند متعال دنبال بهانه‌ای است تا دست بندگان خود را بگیرد بنابراین ماه رمضان را قرار داده است تا در رحمت پروردگار به روی بندگان باز شود و رحمت و مغفرت خداوند شامل حال آنها شود.

فرمانده سپاه دشتستان از اجرای 160 برنامه فرهنگی قرآنی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری سپاه و با حضور بسیجیان و سایر اقشار در مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسمات مقابله قرآن، تفسیر و ترجمه قرآن و مراسمات ترتیل‌خوانی و تجوید از جمله برنامه‌های قرآنی است.

امام جمعه شهر دالکی نیز ضمن بیان فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: با این همه برکاتی که خداوند متعال در این ماه قرار داده است اگر کسی دست خالی از این ماه بیرون برود بسی جای تعجب دارد.

حجت‌الاسلام محمد طالبی با اشاره به اینکه محاسبه نفس، یکی از زمینه‌های خودسازی در انسان است، خاطرنشان کرد: اگر کسی می‌خواهد موفق باشد باید از خود مراقبت کند و این کار را مدام انجام دهد زیرا اگر این عمل، مداوم نباشد انسان از خود غافل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در سنجش اعمال انسان، خودش بیشتر می‌تواند اعمالش را بسنجد و نسبت به نفس خود آگاهی دقیق‌تری دارد تصریح کرد: چنان چه کسی می‌خواهد خودش را مورد ارزیابی و محاسبه قرار دهد باید از خودش فاصله بگیرد و منیت را در خویش از بین ببرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول