اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های شش‌گانه دشتستان

فرماندار دشتستان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های شش‌گانه دشتستان خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های شش‌گانه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی ورزشکاران دشتستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با وجود مشکلات فراوان به‌ ورزش دشتستان توجهی ویژه داشته‌ایم و همواره توسعه ورزش را مورد تاکید قرار داده‌ایم.

وی افزود: اعتقاد دارم که ورزش در جامعه می‌تواند اثرات فراوانی بر توسعه زیرساخت‌های اجتماعی داشته باشد و می‌تواند مباحث فرهنگی، اجتماعی، اوقات فراغت، امنیت و ... را به‌طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.

خرمی منابع انسانی توانمند را مهم‌ترین سرمایه دشتستان دانست و خاطرنشان کرد: دشتستان بزرگ در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، ابداعات و اختراعات استعدادها و پتانسیل‌های فراوانی را در خود جای داده است.

فرماندار دشتستان بیان داشت: وقتی می‌گوییم دشتستان بزرگ، باید توجه داشته باشیم که بزرگی دشتستان به‌خاطر استعدادها و منابع انسانی توانمندی است که در این شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: باید دوران مسئولیت را غنیمتی بدانیم و از این غنیمت برای حمایت از منابع انسانی و نخبگان توانمند و ارزشی این شهرستان استفاده کنیم.

این مسئول اذعان داشت: امروز ورزشکاران از مفاخر کشور هستند و در عرصه‌های بین‌المللی اقتدار کشور را به اثبات می‌رسانند و با رفتار خود هویت ایرانی و اسلامی خود را برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: وقتی ورزشکار ایران اسلامی در میادین بین‌المللی در شرایطی که توان غلبه بر حریف صهیونیست خود را دارد، حاضر به رقابت با او نمی‌شود، این پیام که ورزشکار مسلمان ایرانی رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد را به سراسر جهان منعکس می‌کند.

خرمی ابراز داشت: وقتی ورزشکار جوان بوشهری در مسابقات پارالمپیک حاضر به دست دادن با داور زن مسابقه نمی‌شود، فرهنگ دینی جامعه ما را به جهانیان معرفی می‌کند و این فرهنگ را برای سال‌ها در ذهن جوان ایرانی و جوان مسلمان حکاکی می‌کند.

وی افزود: ورزشکاران جامعه باید الگویی صالح برای تمامی اقشار جامعه و نسل جوان ما باشند و این قشر هیچ وقت نباید دچار غرور و تکبر شوند، چون تکبر انسان را به زمین می‌زند و از اوج عزت و تعالی به ذلت می‌کشاند.

خرمی متذکر شد: قبول داریم که در عرصه ورزش مشکلات زیادی وجود دارد، ولی وجود مشکلات نباید سبب شود که چشم خود را به خدمات ببندیم و با انتقادات غیر منصفانه خدمات بی‌نظیری که صورت گرفته را زیر سئوال ببریم.

وی گفت: احداث پنج زمین ورزشی روباز در شهر برازجان از مصوبات سفر شهرستانی استاندار است و این امر تاثیر به‌سزایی رشد ورزش دشتستان ایفا می‌کند.

فرماندار دشتستان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های 6 گانه دشتستان خبر داد و افزود: برای این مهم پیگیری بسیار زیادی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول