اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان خبر داد

فعالیت 6 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار در دشتستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان از فعالیت 6 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار در دشتستان خبر داد.

فعالیت 6 هزار ورزشکار شناسنامه‌دار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی حاجیانی شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی ورزشکاران دشتستان اظهار داشت: جامعه ورزشی شهرستان دشتستان با مشکلات و دغدغه‌های فراوانی مواجه است که رفع این مشکلات دغدغه اصلی مسئولان است.

وی افزود: در جهان امروز ورزش به‌عنوان مقوله‌ای تاثیرگذار و استراتژیک در سطوح جهانی مطرح است و جهان سلطه در میدان ورزشی همواره کوشیده که مانع موفقیت ورزشکاران ایرانی شود، ولی افتخارات ورزشی کشور همیشه پوزه استکبار را به خاک مالیده‌اند.

حاجیانی خاطرنشان کرد: وقتی ورزشکار توانمند ایرانی در مسابقات جهانی پرچم ایران را بالا می‌برد، نام و آوازه ایران در سراسر جهان طنین‌انداز می‌شود و این امر به معنای باخت دشمنان در مسیر تحقق اهداف شوم آنها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان بیان داشت: امروز حمایت از ورزشکاران وظیفه‌ای همگانی است و هر مسئولی در هر سطحی که فعالیت می‌کند باید ورزشکاران را حمایت و زمینه را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی هموار کند.

وی با بیان اینکه تاکیدات فراوان رهبری معظم انقلاب اسلامی بر مقوله ورزش نشان از اهمیت این امر در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد، تصریح کرد: ورزش برای جوانان امری لازم و ضروری و برای افراد میان‌سال امری حیاتی است و سلامت ایشان را مستقیما تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حاجیانی یادآور شد: ورزش در حقیقت تزکیه نفس بوده که باعث رشد نفس انسان می‌شود و مانع شکل‌گیری معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان یادآور شد: حمایت از قهرمانان ورزشی دشتستان مساله مهمی است که این اداره به آن توجه دارد و برای تحقق آن تلاش می‌کند.

حاجیانی بیان داشت: توسعه ورزش‌های همگانی و آموزشی در جامعه از مسائل و مباحث مهمی است که اداره ورزش و شهرستان دشتستان در حال برنامه‌ریزی برای دستیابی به این مساله است.

وی با اشاره به جمعیت بالای ورزشکاران دشتستان، اضافه کرد: در دشتستان بزرگ 90 هیئت ورزشی و شش هزار ورزشکار سازمان یافته و شناسنامه‌دار در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: 25 باشگاه ورزشی فعال و 15 NGO ورزشی در شهرستان دشتستان فعالیت دارند که جامعه ورزشی دشتستان در آنها فعالیت دارند.

حاجیانی بیان داشت: اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه تمام این شهرستان اولویت مهمی است که انتظار داریم مسئولان عمرانی شهرستان ما را در این زمینه یاری کنند.

وی اضافه کرد: نبود اسپانسر مشکلی ریشه‌دار در ورزش دشتستان است و تمامی هیئات و باشگاه‌های ورزشی دشتستان با آن مواجه هستند و باید به‌صورت اساسی این مشکل رفع شود.

حاجیانی متذکر شد: انتظار داریم صنایع فعال مستقر در منطقه مانند کارخانه سیمان و شرکت‌های صنعتی مستقر در منطقه حمایت از ورزشکاران را اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام/2452/ع40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول