اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتستان خبر داد

حضور 10 داور دشتستانی در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتستان از حضور 10 داور دشتستانی در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

حضور 10 داور دشتستانی در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین شکرانه شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی ورزشکاران دشتستان اظهار داشت: هیئت فوتبال دشتستان بزرگترین هیئت ورزشی این شهرستان است و بخش بالایی از جمعیت ورزشی دشتستان را در خود جای داده است.

وی افزود: هم اکنون در هفت نقطه شهرستان دشتستان شاهد فعالیت هیئت‌های فوتبال هستیم و در مناطق مختلف گسترده‌ترین نقش را در حوزه ورزشی ایفا می‌کنند.

شکرانه خاطرنشان کرد: در نشست سال گذشته ورزشکاران دشتستان مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قول حمایت از ورزشکاران این شهرستان را دادند، ولی تا کنون هیچ نتیجه‌ای در این زمینه شاهد نبوده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتستان بیان داشت: شهرستان دشتستان در عرصه فوتبال موفق‌ترین شهرستان استان است و هم‌اکنون تیم‌های پرسپولیس آبپخش و انقلاب درودگاه در لیگ دسته یک استان حضور دارند.

وی اضافه کرد: حضور تیم توحید و پیروزی برازجان در لیگ نوجوانان و استقلال آبپخش و دخانیات برازجان در لیگ استانی از افتخارات فوتبال دشتستان است.

شکرانه با اشاره به حضور 100 داور فوتبالی فعال در شهرستان دشتستان یادآور شد: در شهرستان دشتستان 100 داور فوتبال حضور دارند که از این میان 10 داور در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور فعالیت دارند.

این مسئول اذعان داشت: برگزاری جام رمضان در شهرستان دشتستان از برنامه‌های ارزشمندی است که با هماهنگی این هیئت و حضور 16 تیم فوتبال شکل گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتستان عنوان کرد: فوتبال دشتستان هر روز در حال گسترش است و در روزهای گذشته در منطقه بوشکان دشتستان شاهد شروع فعالیت 13 تیم فوتبال جدید بوده‌ایم.

شکرانه با اشاره به اهمیت ورزش فوتبال در دشتستان، متذکر شد: با توجه به گستردگی ورزش فوتبال این شهرستان انتظار داریم مسئولان دشتستان توجه بیشتری به حمایت از ورزش فوتبال داشته باشند.

وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه ورزش توسط نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گامی موثر در حمایت از ورزش دشتستان بوده و صمیمانه از توجه ایشان به مقوله ورزش تشکر می‌کینم.

انتهای پیام/2452/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول