اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه باغات و شیلات

20 هزار مترمربع از اراضی ملی اردل واگذار شد

فرماندار شهرستان اردل از واگذاری 20 هزار و 900 مترمربع از اراضی ملی به‌منظور توسعه باغات و شیلات در این شهرستان خبر داد.

20 هزار مترمربع از اراضی ملی اردل واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته 20 هزار و 900 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به‌منظور احداث طرح شیلات و باغ به متقاضیان واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگروه 12 پرونده توسعه کشاورزی با اعتباری افزون بر 873 میلیون تومان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

خسروی ادامه داد: تاکنون سه طرح در زمینه‌های پرورش ماهی 15 تنی، پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌ای و تجهیز و نوسازی اماکن دامی برای دریافت تسهیلات به بانک رفاه معرفی شد.

فرماندار شهرستان اردل متذکر شد: 160 میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش بانک کشاورزی به‌منظور راه‌اندازی پرورش مرغ گوشتی اختصاص داده شد.

این مسئول بر ضرورت توسعه این شهرستان تأکید کرد و اذعان داشت: با اجرایی شدن این طرح‌ها در شهرستان اردل زمینه اشتغال جوانان جویای کار بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/58010/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول