اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای طرح پسماند شهری صورت گرفت

واگذاری 256 هزار متر‌مربع از اراضی ملی شهر خدابنده

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده گفت: بیش از 256 هزار متر‌مربع از اراضی ملی برای اجرای طرح پسماند شهری به شهرداری قیدار واگذار شده است.

واگذاری 256 هزار متر‌مربع از اراضی ملی شهر خدابنده

محسن اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پاسخگویی به 87 مورد استعلام به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع خبر داد و اخذ خسارت ساخت جاده از اراضی ملی را بیش از 67 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت چرای دام در 21 پلاک شهرستان خدابنده به مساحت بیش از 17 هزار هکتار اجرا می‌شود، در تشریح  اقدامات انجام گرفته در سه ماه نخست سال گفت: در این مدت تبدیل دیم‌زار کم‌بازده در سطح 50 هکتاری با مشارکت جهاد کشاورزی اجرا شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده درباره اقدامات بخش جنگل منابع طبیعی این شهرستان اظهار کرد: 15 هزار اصله نهال صنوبر بین 30 متقاضی و نیز بیش از 2 هزار اصله نهال زینتی در هفته منابع طبیعی در مدارس و سایر ادارات توزیع شد.

به گفته وی، در سه ماه نخست امسال 70 هکتار از اراضی این شهرستان حفاظت و قرق اجرا شده است.

اصغری از تنظیم  هشت فقره پرونده تخلف به استناد ماده 55 به مساحت بیش از 70 هکتار خبر داد و افزود: جلوگیری از تصرف اراضی ملی و خلع ید به استناد تبصره 4 در مساحت 55  هکتاری انجام شده است. 

وی در خاتمه با اشاره به حفاظت و قرق 480 هکتاری در بخش آبخیزداری خبر داد و گفت: آبیاری نهال‌های غرس شده در پارک جنگلی عالی‌قاپو در سطح 65 هکتاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2308/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول